o nedenle görüşme sırasında sizlerin istediği bölüm olmaması halinde daha fazla çalışmak istediğiniz ve uygun olduğunuzu düşündüğünüz departmanı belirtebilirisniz. Geçtiğimiz senelerde o şekilde farklı birime giren arkadaşım vardıYani görüşme öncesi marka ve müşteride hangi kolda, başkanlıkta çalışmak istediğimi söyleyip ona göre ilgili kişilerle mi görüşüyorum? Çünkü eğer tercih etmeyeceğim bölümden yetkililerle görüşürsem biraz mantıksız olur. Marka ve müşteri geniş bir fonksiyon