Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Değerli ziyaretçilerimiz, her konunun sadece ilk üç mesajını görüntüleyebilirsiniz. Diğer mesajları görüntüleyebilmek için kayıt olmalı veya giriş yapmalısınız. oturum aç | kayıt ol
ik ya yakın zamanda mail atıp dönüş alabilen oldu mu?
Gençler biliyorsunuz barış yapıldı gibi duruyor. Orta doğu destinasyonlara tekrar uçuşları başlattı şirket. İşe alım konusunda herhangi bir gelişme olur mu sizce veya bu konuda bilgisi olan ik, yetkili biriyle görüşen veya görüşebilme fırsatı olan varsa bilgilendirirse sevinirim.
Gençler biliyorsunuz barış yapıldı gibi duruyor. Orta doğu destinasyonlara tekrar uçuşları başlattı şirket. İşe alım konusunda herhangi bir gelişme olur mu sizce veya bu konuda bilgisi olan ik, yetkili biriyle görüşen veya görüşebilme fırsatı olan varsa bilgilendirirse
hocam umarim olumlu gelisir ise alim icin demekten baska diyebilecegimiz baska bir sey yok gibi ya, iceriden birini gectim ikyla iletisime gecme cabasini 2 3 ay once biraktim ben sahsen
hocam umarim olumlu gelisir ise alim icin demekten baska diyebilecegimiz baska bir sey yok gibi ya, iceriden birini gectim ikyla iletisime gecme cabasini 2 3 ay once biraktim ben sahsen
Çok bekledik 1 yılı aştı sürecin toplamı yaz sezonu açıldı uçuşlar başladı savaş bitti petrol fiyatları geriledi umarım iyi haberler alırız artık sektör bize gelince tıkandı
Değerli ziyaretçilerimiz, her konunun sadece ilk üç mesajını görüntüleyebilirsiniz. Diğer mesajları görüntüleyebilmek için kayıt olmalı veya giriş yapmalısınız. oturum aç | kayıt ol
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.
Değerli Üyelerimiz, Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç
olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.