başlıkta yazmışım evet beni bile şaşırttılar herhalde herhangi bir bilgi yok bu sözlü ingilizce ve kurul mülakatındanBelirtmişsiniz hocam yukarıda arkadaşlar görmemiş.
başlıkta yazmışım evet beni bile şaşırttılar herhalde herhangi bir bilgi yok bu sözlü ingilizce ve kurul mülakatındanBelirtmişsiniz hocam yukarıda arkadaşlar görmemiş.
Başta Pegasus yazmıyordu beyefendi. Yazsaydı tgs adayları yorum yapmazdı. Saracak yer aramayın.Belirtmişsiniz hocam yukarıda arkadaşlar görmemiş.
. Bu da kanıt. İnsanları aptal yerine koymayınmerhaba konuyla ilgili tgs kurul mülakatı soruları şeklinde adminin açtığı bir başlık var oradan ulaşabilirsiniz. Mükakat daveti hangi gün geldi acaba size ve yerinde sınava ne zaman girmiştiniz?
Başta Pegasus yazmıyordu beyefendi. Yazsaydı tgs adayları yorum yapmazdı. Saracak yer aramayın.
Sakin olun sürekli bir tartışma yapmak isteği içinde gibisiniz. Başlıkta veya konu içeriğinde yazmıyordu pegasus olduğu fakat konunun açıldığı yer pegasus forumuydu oradan anlayabilirdiniz.. Bu da kanıt. İnsanları aptal yerine koymayın
tekrar anlatıyorum: Pegasus yazmıyordu. Ki bu yüzden zaten insanlar bunu yazdı düşünün.Sakin olun sürekli bir tartışma yapmak isteği içinde gibisiniz. Başlıkta veya konu içeriğinde yazmıyordu pegasus olduğu fakat konunun açıldığı yer pegasus forumuydu oradan anlayabilirdiniz.
Tamam yazmıyor da pegasus forumunun altında açılmış konu. İlk siz benim yazdığıma karşılık verdiniz. Muhatap olmak istemiyorsun durduk yere neden alıntılıyorsun.tekrar anlatıyorum: Pegasus yazmıyordu. Ki bu yüzden zaten insanlar bunu yazdı düşünün.
Pegasus yazsa kim niye tgs kurul başlığına yönlendirsin?
m3rv3b34' Alıntı
merhaba konuyla ilgili tgs kurul mülakatı soruları şeklinde adminin açtığı bir başlık var oradan ulaşabilirsiniz. Mükakat daveti hangi gün geldi acaba size ve yerinde sınava ne zaman girmiştiniz?
————
Ek olarak ben bu kadar ufak şeylere takılmam ama siz yazınca saatlerce sizinle tartışasım geliyor. Diğer bir başlıkta bana güncel olarak çalışıp çalışmadığım sorulmuş siz cevap vermişsiniz benim adıma. Ne alakaysa? Rica ediyorum, siz benim yazdığım şeylere yanıt vermeyin gerçekten sizinle muhattap olmak istemiyorum. Siz yazdıkça ben de bu şekilde karşılık vereceğim.
Beyefendi sizi birdaha uyarmayacağım bu konuyu son kez konuşarak burda bitiriyorum. İyi günler dilerimTamam yazmıyor da pegasus forumunun altında açılmış konu. İlk siz benim yazdığıma karşılık verdiniz. Muhatap olmak istemiyorsun durduk yere neden alıntılıyorsun.
Karşılık vermezsiniz konu biter illa ben bitiriyorum demenize gerek yok.Beyefendi sizi birdaha uyarmayacağım bu konuyu son kez konuşarak burda bitiriyorum
Karşılık vermezsiniz konu biter illa ben bitiriyorum demenize gerek yok. iqsu 86 üstü olan anlar zaten konunun kapandığını.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.