Pozisyon veya İlan Adı
Kabin memurluğu
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
İlla ki nisan mayıs haziran ayı için olmak zorunda değil istedikleri zaman alım yapabilirler. Savaş olsa dahi ihtiyaç olduğu müddetçe alım olur şuanki durumda ne kadar geç alım olursa Thy için o kadar karlı olur 100 tane yedeğin 6 aylık maaşı az bir rakam değil. Artı olarak Pandemi gibi bir felaket yok ortada o yüzden bu yıl olmadı bittik mahvolduk diye bir şey yok bence.
uçaklar yerde mi ya da işten çıkarılan var mı buna bakmak lazım şuanki durumda. Ben 2027 ilk çeyrek için ümitliyim
Haklısınız ama gerçekten o kadar ilk sırada yer alıp sağlık testine giren butun adayları aldılar mı hiç mi sağlıktan elenen olmadi hic mi emekli olan yok hicmi istifa eden yada is akdi fesi olan olmadi neyi bekliyorlar gerçekten bunaldım 5 sene bankada çalıştım sonra istifa ettim yaş 36 olacak seneye alım olursa en son 87 doğumlular alındı seneye 90 dogumlularmi diyecekler hicbisey belli değil 2 yildir bekliyorum hizmet sektörü deneyimim 15 yılın üstünde ingilizcen yok dediler 1 yılda hergun 8 9 Saat maruz kalarak öğrendim birikimimi harcadım ocaktan önce çağırmazlar ise ne yapacağımı bilmiyorum
 
Haklısınız ama gerçekten o kadar ilk sırada yer alıp sağlık testine giren butun adayları aldılar mı hiç mi sağlıktan elenen olmadi hic mi emekli olan yok hicmi istifa eden yada is akdi fesi olan olmadi neyi bekliyorlar gerçekten bunaldım 5 sene bankada çalıştım sonra istifa ettim yaş 36 olacak seneye alım olursa en son 87 doğumlular alındı seneye 90 dogumlularmi diyecekler hicbisey belli değil 2 yildir bekliyorum hizmet sektörü deneyimim 15 yılın üstünde ingilizcen yok dediler 1 yılda hergun 8 9 Saat maruz kalarak öğrendim birikimimi harcadım ocaktan önce çağırmazlar ise ne yapacağımı bilmiyorum
Siz de çok haklısınız o kadar zor ki beklemesi ben de 3 ayda oturup İngilizcemi geliştirdim kılpayı tüm süreçleri geçtim yaşım da bir taraftan ilerliyor bu belirsizlik artık psikolojimi mahvetti bugün yarın süreciniz iptal deseler daha rahat ederdim hem ümit etmek hem de beklemek çok zor oluyormuş. Aslında Ekim Kasım gibi bir şeyler belli olur diye hissediyorum ama 2027 ilk çeyrekte alım açacaklarsa bizi önden çağırabilirler Ocak gibi. Bazı günler çok umutluyum bazı günler aşırı karamsarım hatta geleceğim mahvolmuş gibi hissediyorum çok zor günler geçiriyoruz umarım beklediğimize değer
 
  • Like
Tepkiler: babyfirstmeet
Siz de çok haklısınız o kadar zor ki beklemesi ben de 3 ayda oturup İngilizcemi geliştirdim kılpayı tüm süreçleri geçtim yaşım da bir taraftan ilerliyor bu belirsizlik artık psikolojimi mahvetti bugün yarın süreciniz iptal deseler daha rahat ederdim hem ümit etmek hem de beklemek çok zor oluyormuş. Aslında Ekim Kasım gibi bir şeyler belli olur diye hissediyorum ama 2027 ilk çeyrekte alım açacaklarsa bizi önden çağırabilirler Ocak gibi. Bazı günler çok umutluyum bazı günler aşırı karamsarım hatta geleceğim mahvolmuş gibi hissediyorum çok zor günler geçiriyoruz umarım beklediğimize değer
Birde Etihad mülakatına girip geçip thy daha iyisi diye bekledim şaka gibi. Keske gitseydim adamlar hic degilse adaylara savas yuzunden alımlar tamamen durduruldu diyebiliyor bunlar gibi bizi belirsizliğe itmiyorum hakkımızda hayırlısı kardeşim.
 
  • Like
Tepkiler: AAlfa
Siz de çok haklısınız o kadar zor ki beklemesi ben de 3 ayda oturup İngilizcemi geliştirdim kılpayı tüm süreçleri geçtim yaşım da bir taraftan ilerliyor bu belirsizlik artık psikolojimi mahvetti bugün yarın süreciniz iptal deseler daha rahat ederdim hem ümit etmek hem de beklemek çok zor oluyormuş. Aslında Ekim Kasım gibi bir şeyler belli olur diye hissediyorum ama 2027 ilk çeyrekte alım açacaklarsa bizi önden çağırabilirler Ocak gibi. Bazı günler çok umutluyum bazı günler aşırı karamsarım hatta geleceğim mahvolmuş gibi hissediyorum çok zor günler geçiriyoruz umarım beklediğimize değer
AYNI SİZİN GİBİ BAZI GÜNLER KARAMSAR BAZI GÜNLER ÇOK UMUTLU OLUYORUM BÖYLE BİR DÖNGÜ İÇİNDE GİDİYORUZ :)
 
  • Like
Tepkiler: AAlfa

Konuyu görüntüleyenler

  • ×

    Bizimle Bağlantıda Kal 👋

    Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

    ⭐ Premium Instagram LinkedIn
    Değerli Üyelerimiz,
    Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.