İran Abd arasında anlaşma sağlanacağı konuşuluyor Bu durum alımları daha da öne çeker mi sizce? Valla boş boş beklemekten çok sıkıldım Hiçbir şey yapamıyorum aylardır
Yedekteyim bu arada 14 ocakta mail almıştımİran Abd arasında anlaşma sağlanacağı konuşuluyor Bu durum alımları daha da öne çeker mi sizce? Valla boş boş beklemekten çok sıkıldım Hiçbir şey yapamıyorum aylardır
Anlaşma kesin olsa bile alımlar hemen açılacak mı ki?yani o kadar anlık bir durum ki dünde abd ve israilin ateşkesi ihlal ettikleri söylendi o yüzden resmen anlaşmadan şu olur bu olur diyemiyorum maalesef bende aynı bekleyişteyim kabin memuru olmaya çalışıyorum day 19183727372 diye içerik çekeceğim en son sonra da içerik üretmek yasak diye almayacaklar o olacak yani
ben artık umudu kestim yedekleri alacak olsalardı ilk eğitim için sağlık testine gidip elenen adaylardan sonra bizi çağırırlardı bu sene olmaz artık neden diye söyleyim geç kalındı normalde nisan mayıs ve haziranda alım yaparlardı. demekki bizlere ihtiyaçları yok sağlık olsun önümüze bakalım...İran Abd arasında anlaşma sağlanacağı konuşuluyor Bu durum alımları daha da öne çeker mi sizce? Valla boş boş beklemekten çok sıkıldım Hiçbir şey yapamıyorum aylardır
Ya bence öyle düşünmeyin illa ki ihtiyaç doğucak her sene alım olan bir şirket bu seneyi bu kadar pas geçiyorsa -evet şuan ihtiyaç yok anlamına geliyor dediğiniz gibi -ama önünüzde sonbahar kış sezonu da var 2027 başına kadar mülakatlarınız geçerli yaz için idare edebilir belki şirket ama illa ki eninde sonunda olacak bence böyle kendinizi üzmeyin, ben yedeklerde değilim ama demek ki yedekleri de yeni alımla beraber cagırmak istiyorlar (alımdan bağımsız değil) şuan da alım mümkün değil global açıdan biraz daha kışa doğru bakmak lazımben artık umudu kestim yedekleri alacak olsalardı ilk eğitim için sağlık testine gidip elenen adaylardan sonra bizi çağırırlardı bu sene olmaz artık neden diye söyleyim geç kalındı normalde nisan mayıs ve haziranda alım yaparlardı. demekki bizlere ihtiyaçları yok sağlık olsun önümüze bakalım...
İlla ki nisan mayıs haziran ayı için olmak zorunda değil istedikleri zaman alım yapabilirler. Savaş olsa dahi ihtiyaç olduğu müddetçe alım olur şuanki durumda ne kadar geç alım olursa Thy için o kadar karlı olur 100 tane yedeğin 6 aylık maaşı az bir rakam değil. Artı olarak Pandemi gibi bir felaket yok ortada o yüzden bu yıl olmadı bittik mahvolduk diye bir şey yok bence.ben artık umudu kestim yedekleri alacak olsalardı ilk eğitim için sağlık testine gidip elenen adaylardan sonra bizi çağırırlardı bu sene olmaz artık neden diye söyleyim geç kalındı normalde nisan mayıs ve haziranda alım yaparlardı. demekki bizlere ihtiyaçları yok sağlık olsun önümüze bakalım...
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.