Pozisyon veya İlan Adı
Kabin memurluğu
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
13 Ocak 2026
94
19
5
Meslek
Kabin
İran Abd arasında anlaşma sağlanacağı konuşuluyor Bu durum alımları daha da öne çeker mi sizce? Valla boş boş beklemekten çok sıkıldım Hiçbir şey yapamıyorum aylardır
 
yani o kadar anlık bir durum ki dünde abd ve israilin ateşkesi ihlal ettikleri söylendi o yüzden resmen anlaşmadan şu olur bu olur diyemiyorum maalesef bende aynı bekleyişteyim kabin memuru olmaya çalışıyorum day 19183727372 diye içerik çekeceğim en son sonra da içerik üretmek yasak diye almayacaklar o olacak yani
 
yani o kadar anlık bir durum ki dünde abd ve israilin ateşkesi ihlal ettikleri söylendi o yüzden resmen anlaşmadan şu olur bu olur diyemiyorum maalesef bende aynı bekleyişteyim kabin memuru olmaya çalışıyorum day 19183727372 diye içerik çekeceğim en son sonra da içerik üretmek yasak diye almayacaklar o olacak yani
Anlaşma kesin olsa bile alımlar hemen açılacak mı ki?
 
İran Abd arasında anlaşma sağlanacağı konuşuluyor Bu durum alımları daha da öne çeker mi sizce? Valla boş boş beklemekten çok sıkıldım Hiçbir şey yapamıyorum aylardır
ben artık umudu kestim yedekleri alacak olsalardı ilk eğitim için sağlık testine gidip elenen adaylardan sonra bizi çağırırlardı bu sene olmaz artık neden diye söyleyim geç kalındı normalde nisan mayıs ve haziranda alım yaparlardı. demekki bizlere ihtiyaçları yok sağlık olsun önümüze bakalım...
 
ben artık umudu kestim yedekleri alacak olsalardı ilk eğitim için sağlık testine gidip elenen adaylardan sonra bizi çağırırlardı bu sene olmaz artık neden diye söyleyim geç kalındı normalde nisan mayıs ve haziranda alım yaparlardı. demekki bizlere ihtiyaçları yok sağlık olsun önümüze bakalım...
Ya bence öyle düşünmeyin illa ki ihtiyaç doğucak her sene alım olan bir şirket bu seneyi bu kadar pas geçiyorsa -evet şuan ihtiyaç yok anlamına geliyor dediğiniz gibi -ama önünüzde sonbahar kış sezonu da var 2027 başına kadar mülakatlarınız geçerli yaz için idare edebilir belki şirket ama illa ki eninde sonunda olacak bence böyle kendinizi üzmeyin, ben yedeklerde değilim ama demek ki yedekleri de yeni alımla beraber cagırmak istiyorlar (alımdan bağımsız değil) şuan da alım mümkün değil global açıdan biraz daha kışa doğru bakmak lazım
 
  • Like
Tepkiler: babyfirstmeet
Arkadaşlar kime ne sorsak ne işe alımı işten çıkarma yapılıyor diyolar heryer de diyolar, bence bu seneden ümidinizi kesin bende 6 ay bekledim ve mülakatları geçtiğim halde ümidimi kestim
 
ben artık umudu kestim yedekleri alacak olsalardı ilk eğitim için sağlık testine gidip elenen adaylardan sonra bizi çağırırlardı bu sene olmaz artık neden diye söyleyim geç kalındı normalde nisan mayıs ve haziranda alım yaparlardı. demekki bizlere ihtiyaçları yok sağlık olsun önümüze bakalım...
İlla ki nisan mayıs haziran ayı için olmak zorunda değil istedikleri zaman alım yapabilirler. Savaş olsa dahi ihtiyaç olduğu müddetçe alım olur şuanki durumda ne kadar geç alım olursa Thy için o kadar karlı olur 100 tane yedeğin 6 aylık maaşı az bir rakam değil. Artı olarak Pandemi gibi bir felaket yok ortada o yüzden bu yıl olmadı bittik mahvolduk diye bir şey yok bence.
uçaklar yerde mi ya da işten çıkarılan var mı buna bakmak lazım şuanki durumda. Ben 2027 ilk çeyrek için ümitliyim
 
ajet için durum nasıl olur sizce, onlarda beklettikleri gruba dönüş sağlarlar mı bu yaz aylarında ?
 

Konuyu görüntüleyenler

  • ×

    Bizimle Bağlantıda Kal 👋

    Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

    ⭐ Premium Instagram LinkedIn
    Değerli Üyelerimiz,
    Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.