Merhaba, ikinci bir dil seçip DTM'de sınav daveti alan var mı ? varsa ne zamana aldınız ? girdiniz mi sınava ?
Bugün yerinde İngilizce sınavı mesajı geldiğinden dolayı Dtm de sınava girdim. Bir sınıf olarak herkes 2. Yabancı dil sınavına da girdi. Almanca başlangıç seçmeme rağmen sorular üst seviyeydi. İngilizce de speakingler çok aksanlıydı. Bize hem İngilizce hem de 2. Dil sınavı için süre verildi ayrı ayrı.
 
Bugün yerinde İngilizce sınavı mesajı geldiğinden dolayı Dtm de sınava girdim. Bir sınıf olarak herkes 2. Yabancı dil sınavına da girdi. Almanca başlangıç seçmeme rağmen sorular üst seviyeydi. İngilizce de speakingler çok aksanlıydı. Bize hem İngilizce hem de 2. Dil sınavı için süre verildi ayrı ayrı.
Merhaba ben de bugün girdim sınava siz saat kaçta girmiştiniz ? Benim saat 10daydı yine Almanca seçen biriyle karşılaştık aynı sınıfta sınava girdik o siz miydiniz acabaa ? Bu arada evet ikinci dil aşırı derecede zordu başlangıç seviyesine göre çok çok zordu yani ben yapamadım açıkçası umarım İngilizceye odaklanırlar 😅
 
Merhaba ben de bugün girdim sınava siz saat kaçta girmiştiniz ? Benim saat 10daydı yine Almanca seçen biriyle karşılaştık aynı sınıfta sınava girdik o siz miydiniz acabaa ? Bu arada evet ikinci dil aşırı derecede zordu başlangıç seviyesine göre çok çok zordu yani ben yapamadım açıkçası umarım İngilizceye odaklanırlar 😅
Yok benim saat 13.00 dı zaten herkes geldiği için erken girdik çok beklemedik
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.