Bugün yerinde İngilizce sınavı mesajı geldiğinden dolayı Dtm de sınava girdim. Bir sınıf olarak herkes 2. Yabancı dil sınavına da girdi. Almanca başlangıç seçmeme rağmen sorular üst seviyeydi. İngilizce de speakingler çok aksanlıydı. Bize hem İngilizce hem de 2. Dil sınavı için süre verildi ayrı ayrı.Merhaba, ikinci bir dil seçip DTM'de sınav daveti alan var mı ? varsa ne zamana aldınız ? girdiniz mi sınava ?