Merhaba arkadaşlar.
Şu an Çukurova Havalimanındayım ve eli boş dönüyorum. Hiçbir yere elden CV veremedim.
1) Önce iki tane TGS çalışanıyla karşılaştım. İş başvurusu yapmak istediğimi, CV bırakmak istediğimi söyledim. İdari ofise bırakabileceğimi söylediler. Ama idari ofise gidemedim. Güvenlik görevlisi oraya gidemeyeceğimi ve danışmaya sormam gerektiğini söyledi. Danışmaya sordum. Danışma da bana şirketlerin idari ofisine gidemeyeceğimi ama telefon numarasını biliyorsam oradan bir kişinin yanıma gelip CV'mi alabileceğini söyledi. Benim tanıdığım hiç kimse yok. Oradaki personel de CV almıyor. Tanıdığım bir pilot oradaki bir yetkilinin ismini vermişti ama telefon numarasını kendisi de bilmiyordu. Elimde sadece bir isimle gittim ama TGS personeli o kişinin şu an havalimanında olmadığını söyledi. Ki zaten o kişi burada olsaydı CV'yi alır mıydı, almaya yetkisi var mıydı bundan da emin değilim. Yani TGS'ye CV veremedim.
2) Şansımı Fugo ile denemek istedim. Fakat Fugo personeli ortada görünmüyordu. Fugo'nun resmî sitesindeki telefon numarasını aradım, belki Çukurova Havalimanındaki ofisin numarasını verirler diye ummuştum ama hiç kimse açmadı. Böylece Fugo'ya da CV veremedim.
3) Gelelim Çelebi'ye. Önce Çelebi'nin Adana istasyonunun numarasını aradım. Başvuru yapmak istediğimi ve şu an Çukurova Havalimanında bulunduğumu söyledim. Telefondaki kişi oradaki personele sormamı söyledi. Oradaki personel Pegasus adına hizmet veriyordu. Ben de gidip onlarla konuştum. Oradaki personel bana elden CV almadıklarını ve kariyer.net sitesinden başvuru yapmamı söyledi. Hali hazırda bir ilan olduğunu söyledi. "Kariyer'deki part time yolcu hizmetleri ilanından mı bahsediyorsunuz" dedim, "evet, bizde bütün personel part time olarak işe başlar" dedi. Halbuki ben ve bu forumdaki bazı arkadaşlar o ilana zaten başvurduk. Böylece Çelebi'ye de elden CV verememiş oldum.
4) Her ne kadar yer hizmetleri vermese de belki yeteneklerimize uygun bir iş fırsatı çıkar diye havalimanını işleten KZV'ye de başvurmak istedim. Onların da ofislerine geçme imkanım yoktu. Havalimanının telefon numarasını aradım. Onlar da KZV'nin web sitesinden ya da Kariyer'den başvurmamı, elden CV almadıklarını söyledi.
Kısacası elden CV vermek mümkün olmadı. İdari ofislere de gidemedim, çünkü orası her canı isteyenin girebileceği bir yerde değil. İş başvurularınızı internet üzerinden yapmanız gerekiyor. Sırf başvuru yapmak için buraya gelmeye çalışırsanız hem zamanınızı boşa harcarsınız hem de boşa masraf etmiş olursunuz.