Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bence gidip konuşmanız yararınıza, diğer şirketler zaten part almıyor ama çelebi part başlatıyor. Çelebi dışında da benim bildiğim alım yok şuan şirketlerde, bildiğim bir alım olsa yardımcı olmaya çalışırdım.
çok teşekkür ederim çok sağolun bilgiler için
 
Merhaba arkadaşlar.

Şu an Çukurova Havalimanındayım ve eli boş dönüyorum. Hiçbir yere elden CV veremedim.

1) Önce iki tane TGS çalışanıyla karşılaştım. İş başvurusu yapmak istediğimi, CV bırakmak istediğimi söyledim. İdari ofise bırakabileceğimi söylediler. Ama idari ofise gidemedim. Güvenlik görevlisi oraya gidemeyeceğimi ve danışmaya sormam gerektiğini söyledi. Danışmaya sordum. Danışma da bana şirketlerin idari ofisine gidemeyeceğimi ama telefon numarasını biliyorsam oradan bir kişinin yanıma gelip CV'mi alabileceğini söyledi. Benim tanıdığım hiç kimse yok. Oradaki personel de CV almıyor. Tanıdığım bir pilot oradaki bir yetkilinin ismini vermişti ama telefon numarasını kendisi de bilmiyordu. Elimde sadece bir isimle gittim ama TGS personeli o kişinin şu an havalimanında olmadığını söyledi. Ki zaten o kişi burada olsaydı CV'yi alır mıydı, almaya yetkisi var mıydı bundan da emin değilim. Yani TGS'ye CV veremedim.

2) Şansımı Fugo ile denemek istedim. Fakat Fugo personeli ortada görünmüyordu. Fugo'nun resmî sitesindeki telefon numarasını aradım, belki Çukurova Havalimanındaki ofisin numarasını verirler diye ummuştum ama hiç kimse açmadı. Böylece Fugo'ya da CV veremedim.

3) Gelelim Çelebi'ye. Önce Çelebi'nin Adana istasyonunun numarasını aradım. Başvuru yapmak istediğimi ve şu an Çukurova Havalimanında bulunduğumu söyledim. Telefondaki kişi oradaki personele sormamı söyledi. Oradaki personel Pegasus adına hizmet veriyordu. Ben de gidip onlarla konuştum. Oradaki personel bana elden CV almadıklarını ve kariyer.net sitesinden başvuru yapmamı söyledi. Hali hazırda bir ilan olduğunu söyledi. "Kariyer'deki part time yolcu hizmetleri ilanından mı bahsediyorsunuz" dedim, "evet, bizde bütün personel part time olarak işe başlar" dedi. Halbuki ben ve bu forumdaki bazı arkadaşlar o ilana zaten başvurduk. Böylece Çelebi'ye de elden CV verememiş oldum.

4) Her ne kadar yer hizmetleri vermese de belki yeteneklerimize uygun bir iş fırsatı çıkar diye havalimanını işleten KZV'ye de başvurmak istedim. Onların da ofislerine geçme imkanım yoktu. Havalimanının telefon numarasını aradım. Onlar da KZV'nin web sitesinden ya da Kariyer'den başvurmamı, elden CV almadıklarını söyledi.

Kısacası elden CV vermek mümkün olmadı. İdari ofislere de gidemedim, çünkü orası her canı isteyenin girebileceği bir yerde değil. İş başvurularınızı internet üzerinden yapmanız gerekiyor. Sırf başvuru yapmak için buraya gelmeye çalışırsanız hem zamanınızı boşa harcarsınız hem de boşa masraf etmiş olursunuz.
 
  • Like
Tepkiler: flexc
Merhaba arkadaşlar.

Şu an Çukurova Havalimanındayım ve eli boş dönüyorum. Hiçbir yere elden CV veremedim.

1) Önce iki tane TGS çalışanıyla karşılaştım. İş başvurusu yapmak istediğimi, CV bırakmak istediğimi söyledim. İdari ofise bırakabileceğimi söylediler. Ama idari ofise gidemedim. Güvenlik görevlisi oraya gidemeyeceğimi ve danışmaya sormam gerektiğini söyledi. Danışmaya sordum. Danışma da bana şirketlerin idari ofisine gidemeyeceğimi ama telefon numarasını biliyorsam oradan bir kişinin yanıma gelip CV'mi alabileceğini söyledi. Benim tanıdığım hiç kimse yok. Oradaki personel de CV almıyor. Tanıdığım bir pilot oradaki bir yetkilinin ismini vermişti ama telefon numarasını kendisi de bilmiyordu. Elimde sadece bir isimle gittim ama TGS personeli o kişinin şu an havalimanında olmadığını söyledi. Ki zaten o kişi burada olsaydı CV'yi alır mıydı, almaya yetkisi var mıydı bundan da emin değilim. Yani TGS'ye CV veremedim.

2) Şansımı Fugo ile denemek istedim. Fakat Fugo personeli ortada görünmüyordu. Fugo'nun resmî sitesindeki telefon numarasını aradım, belki Çukurova Havalimanındaki ofisin numarasını verirler diye ummuştum ama hiç kimse açmadı. Böylece Fugo'ya da CV veremedim.

3) Gelelim Çelebi'ye. Önce Çelebi'nin Adana istasyonunun numarasını aradım. Başvuru yapmak istediğimi ve şu an Çukurova Havalimanında bulunduğumu söyledim. Telefondaki kişi oradaki personele sormamı söyledi. Oradaki personel Pegasus adına hizmet veriyordu. Ben de gidip onlarla konuştum. Oradaki personel bana elden CV almadıklarını ve kariyer.net sitesinden başvuru yapmamı söyledi. Hali hazırda bir ilan olduğunu söyledi. "Kariyer'deki part time yolcu hizmetleri ilanından mı bahsediyorsunuz" dedim, "evet, bizde bütün personel part time olarak işe başlar" dedi. Halbuki ben ve bu forumdaki bazı arkadaşlar o ilana zaten başvurduk. Böylece Çelebi'ye de elden CV verememiş oldum.

4) Her ne kadar yer hizmetleri vermese de belki yeteneklerimize uygun bir iş fırsatı çıkar diye havalimanını işleten KZV'ye de başvurmak istedim. Onların da ofislerine geçme imkanım yoktu. Havalimanının telefon numarasını aradım. Onlar da KZV'nin web sitesinden ya da Kariyer'den başvurmamı, elden CV almadıklarını söyledi.

Kısacası elden CV vermek mümkün olmadı. İdari ofislere de gidemedim, çünkü orası her canı isteyenin girebileceği bir yerde değil. İş başvurularınızı internet üzerinden yapmanız gerekiyor. Sırf başvuru yapmak için buraya gelmeye çalışırsanız hem zamanınızı boşa harcarsınız hem de boşa masraf etmiş olursunuz.
Okan bey ben de elden cv verme olayını bu forumda tgs yhm maaşları adlı konu başlığının altında okumuştum. Orada arkadaşımız havalimanına (bizzat çukurova ya da şakirpaşa olmadı lazım) giderek elden cv verdiğini,verdikten sonra da havalimanını arayarak sürekli alım olup olmadığını sorduğunu söylemişti. Geçenlerde de TGS’de Yolcu Hizmetleri Memuru olarak işe başladığını yazmıştı buraya. Bizde neden elden CV kabul etmediler anlamadım. O başlığı dediğim şekilde yazarak okuyabilirsiniz. Çelebinin ise bizim tüm personellerimiz part time olarak başlıyor demesi yanlış. Sadece Çukurova için part time belirlemiş olabilirler ancak antalya istanbul izmir vs olsun heps full time ile başlattıklarını kariyer.netten ben de gördüm. hatta çukurova havalimanı açılmadan önce nisan ayında işkur’dan full time yine ilan açmışlardı. Ben de artık bu havalimanından ümidimi kestim. Zaten tüm personeller şakirpaşadan kaydırılmış, 2 katı büyük olmasına rağmen TGS ilan açmıyor, ihtiyaçları olursa önümüzdeki sene başında ancak açarlar
 
  • Like
Tepkiler: flexc
TGS'de işe giren diğer arkadaşın ne zaman işe girdiğini, CV'yi ne zaman verdiğini, içeride tanıdığı olup olmadığını ve özgeçmişinde ne olduğunu bilmiyorum. Çelebi'ye gelince. Konuştuğum kişi doğru bilmiyor olabilir. Sonuçta kendisi ne bir İK personeli ne de bir yönetici.

Çukurova Havalimanında eleman ilanı açılmamasına gelecek olursak. Evet, yeni havalimanı eskisinden çok daha yüksek kapasiteli olmasına rağmen Çelebi ve TGS Şakirpaşa'daki personeli buraya kaydırdılar ve ekstra eleman alımına ihtiyaç duymadılar. Bunun nedeni ise yeni havalimanındaki sefer ve yolcu sayısı henüz Şakirpaşa'daki kadar. Çoğunlukla daha önceki havalimanından nereye uçuluyorsa buradan da oraya uçuluyor. Havalimanı şimdilik tam kapasite çalışmıyor. Çünkü daha çok yeni. THY, Pegasus, Ajet, Sunexpress gibi havayolları gelecekte yeni rotalar oluşturacaklar. Bazı yabancı havayolları da buraya uçuş rotaları oluşturacaklar. Hatta bunu şimdiden duyuranlar oldu. İşte o zaman daha çok personele ihtiyaç duyulacak. Taşınma süreci ve yeni havalimanı yerleşme süreci bile henüz tam bitmedi.

Yani biraz zamana ihtiyaç var. @m919 bence böyle karamsar olmamak gerek.
 
Ben de eski Şakirpaşa havalimanında çalışan, şu anda da bölgesel havalimanına geçiş yapan bir tanıdığımla konuştum bu konuyu sordum. Kendisi TGS memuru, çevre illerden rotasyon yaptıklarını söyledi genelde. Çelebi'nin açığı var onları biliyorum ilan açarlarsa başvur tekrar dedi. Ama tgs için çok umutlu konuşmadı.
 
Çukurova Havalimanı açılalı yaklaşık iki buçuk ay oldu. Hâlâ dişe dokunur bir iş ilanı görmedik. Çünkü bence bu havalimanı henüz tam kapasite kullanılmıyor, hatta yakınından bile geçmiyor. Ama yavaş yavaş kullanımı artıyor. Bu havalimanını kullanarak bu ay birkaç kez seyahat ettim. Buna dayanarak söylüyorum.

Ben kısa vadede Fugo ve Çelebi'den eleman alımı yapmaları konusunda pek umutlu değilim. Ama TGS'den umutluyum. Çünkü onların eleman alımı dönemi yaklaşıyor. Üstelik THY Anonim Ortaklığına bağlı havayolu şirketleri burayı gittikçe daha yoğun kullanıyorlar. Sadece Sunexpress bu ayın sonu ve Kasım ayında dört yeni yere (Bursa, Samsun, Trabzon ve Van) buradan doğrudan uçuş başlatacak. Yani yoğunluk artacak.

TSS, Turkish Opet, Turkish Technic gibi diğer şirketlerden de biraz umutluyum.

Ama Turkish Cargo'dan umutlu değilim. Şu anki personeli yetiyordur herhalde. Bu durum Çukurova Havalimanında kargo terminalinin tamamlanmasıyla değişecek ama onun ne zaman tamamlanacağını bilmiyorum.

Bunun dışında Havalimanının içinde henüz kullanılmayan ama gelecekte açılması beklenen bazı yerler var. Kafeler, restoranlar, mağazalar vb. şeyler daha yeni yeni açılıyor. THY ve Çelebi ise buraya birer lounge açtılar. Adana Havalimanında yanlış hatırlamıyorsam lounge yoktu.

Umarım TGS konusunda yanılmam.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.