Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

m919

Üye
6 Nis 2024
67
11
35
arkadaşlar merhaba. yeni havalimanı açılmış olmasına rağmen çukurovaya dair sadece çelebide part time yhm ve harekat memuru ilanı var. yanılmıyorsam ayriyetten tgs ve havaş da çukurovaya bakıyor ancak 2 aydır düzenli kontrol etmeme rağmen ne tgsde ne de başka firmada yhm- harekat memuru ilanı göremiyorum. sektörde olup da çukurovaya personel alınacağına dair bilgisi olan var mı acaba?
 
Merhaba hocam, Havaş Çukurova'da olmayacak bilginiz olsun tamamen çekildi buradan. Tgs, Çelebi ve Fugo var yer hizmetleri. Fugo'nun kadrosu ful bildiğim kadarıyla. Çelebi'de sürekli açık var. Tgs alım yaptı ekstra alırmı bilmiyorum.
 
Merhaba hocam, Havaş Çukurova'da olmayacak bilginiz olsun tamamen çekildi buradan. Tgs, Çelebi ve Fugo var yer hizmetleri. Fugo'nun kadrosu ful bildiğim kadarıyla. Çelebi'de sürekli açık var. Tgs alım yaptı ekstra alırmı bilmiyorum.
çok teşekkür ederim çelebi part time arıyor ancak benim tam zamanlı işe ihtiyacım var havalimanına gelip elden cv bıraksam kabul ederler mi acaba?
 
Ben de Adana'da yaşıyorum. Bu havalimanında işe girmek için çok çabaladım. Bütün yer hizmetleri şirketlerine, havayolu şirketlerine ve havalimanını işleten KZV Havalimanı şirketine başvurular yaptım. Sadece bulabildiğim ilanlara değil, bulabildiğim insan kaynakları mail adreslerine de yazdım. Linkedin'den bu şirketlerin insan kaynakları yetkililerine ulaşmaya çalıştım. Ama yanıt alamadım. Belli ki şimdilik pek eleman alımı yok. Sadece KZV Havalimanı'nın aylardır var olan teknik personel ilanları var.

Çelebi'nin sözünü ettiğiniz part time ilanı uzun zamandır Kariyer.net'te duruyor. Yeni bir ilan değil. Eleman arayışları hâlâ devam ediyor mu yoksa ilanı açık mı unuttular merak ediyorum.

Havaş artık bu bölgede yok. Çelebi ve TGS var. Yeni havalimanının açılışından sonra Fugo da geldi. Adana Havalimanı'nda Gözen de vardı. Yeni havalimanında varlar mı bilmiyorum.

Çelebi ve TGS zaten Adana Havalimanı'nda olan personelini buraya kaydırdı. Linkedin'de gördüğüm kadarıyla Çelebi başka şehirlerden de buraya eleman takviye etmiş. Fugo ne yaptı, nasıl yaptı bilmiyorum.

Çukurova Havalimanı, Adana Havalimanı'na göre çok daha yüksek kapasiteli olup daha işlek olması beklenmekte. Daha şimdiden, Adana Havalimanı'na gelmeyen havayolu şirketleri buraya gelmeye başladı, yeni hatlar açılmaya başladı. Bu nedenle ben de eleman alımı olması bekliyordum ama şimdilik ihtiyaç duyulmamış belli ki. Havalimanının trafiği arttıkça ihtiyaç duyulur belki.

Bu sektörde çalışan birkaç kişiyle görüştüm. "Alımlar hemen başlamaz, yeni havalimanı açıldıktan sonra zaman içinde eleman alımları başlar" diyen de oldu, "bu sektörde yaz sezonu, yoğun sezondur. Sezon bittikten sonra eleman alımı başlar ve eğitimler yapılır, personel yaza hazır hale getirilir" diyen de oldu.

Bekleyip göreceğiz.
havalimanına gelip elden cv bıraksam kabul ederler mi acaba?
Eğer işe yarayacaksa ben de havalimanına gelip aynısını yapayım. Havamaş biraz masraflı olacak ama işe yarayacaksa buna değer.
 
Ben de Adana'da yaşıyorum. Bu havalimanında işe girmek için çok çabaladım. Bütün yer hizmetleri şirketlerine, havayolu şirketlerine ve havalimanını işleten KZV Havalimanı şirketine başvurular yaptım. Sadece bulabildiğim ilanlara değil, bulabildiğim insan kaynakları mail adreslerine de yazdım. Linkedin'den bu şirketlerin insan kaynakları yetkililerine ulaşmaya çalıştım. Ama yanıt alamadım. Belli ki şimdilik pek eleman alımı yok. Sadece KZV Havalimanı'nın aylardır var olan teknik personel ilanları var.

Çelebi'nin sözünü ettiğiniz part time ilanı uzun zamandır Kariyer.net'te duruyor. Yeni bir ilan değil. Eleman arayışları hâlâ devam ediyor mu yoksa ilanı açık mı unuttular merak ediyorum.

Havaş artık bu bölgede yok. Çelebi ve TGS var. Yeni havalimanının açılışından sonra Fugo da geldi. Adana Havalimanı'nda Gözen de vardı. Yeni havalimanında varlar mı bilmiyorum.

Çelebi ve TGS zaten Adana Havalimanı'nda olan personelini buraya kaydırdı. Linkedin'de gördüğüm kadarıyla Çelebi başka şehirlerden de buraya eleman takviye etmiş. Fugo ne yaptı, nasıl yaptı bilmiyorum.

Çukurova Havalimanı, Adana Havalimanı'na göre çok daha yüksek kapasiteli olup daha işlek olması beklenmekte. Daha şimdiden, Adana Havalimanı'na gelmeyen havayolu şirketleri buraya gelmeye başladı, yeni hatlar açılmaya başladı. Bu nedenle ben de eleman alımı olması bekliyordum ama şimdilik ihtiyaç duyulmamış belli ki. Havalimanının trafiği arttıkça ihtiyaç duyulur belki.

Bu sektörde çalışan birkaç kişiyle görüştüm. "Alımlar hemen başlamaz, yeni havalimanı açıldıktan sonra zaman içinde eleman alımları başlar" diyen de oldu, "bu sektörde yaz sezonu, yoğun sezondur. Sezon bittikten sonra eleman alımı başlar ve eğitimler yapılır, personel yaza hazır hale getirilir" diyen de oldu.

Bekleyip göreceğiz.

Eğer işe yarayacaksa ben de havalimanına gelip aynısını yapayım. Havamaş biraz masraflı olacak ama işe yarayacaksa buna değer.
Ben de Adana'da yaşıyorum. Bu havalimanında işe girmek için çok çabaladım. Bütün yer hizmetleri şirketlerine, havayolu şirketlerine ve havalimanını işleten KZV Havalimanı şirketine başvurular yaptım. Sadece bulabildiğim ilanlara değil, bulabildiğim insan kaynakları mail adreslerine de yazdım. Linkedin'den bu şirketlerin insan kaynakları yetkililerine ulaşmaya çalıştım. Ama yanıt alamadım. Belli ki şimdilik pek eleman alımı yok. Sadece KZV Havalimanı'nın aylardır var olan teknik personel ilanları var.

Çelebi'nin sözünü ettiğiniz part time ilanı uzun zamandır Kariyer.net'te duruyor. Yeni bir ilan değil. Eleman arayışları hâlâ devam ediyor mu yoksa ilanı açık mı unuttular merak ediyorum.

Havaş artık bu bölgede yok. Çelebi ve TGS var. Yeni havalimanının açılışından sonra Fugo da geldi. Adana Havalimanı'nda Gözen de vardı. Yeni havalimanında varlar mı bilmiyorum.

Çelebi ve TGS zaten Adana Havalimanı'nda olan personelini buraya kaydırdı. Linkedin'de gördüğüm kadarıyla Çelebi başka şehirlerden de buraya eleman takviye etmiş. Fugo ne yaptı, nasıl yaptı bilmiyorum.

Çukurova Havalimanı, Adana Havalimanı'na göre çok daha yüksek kapasiteli olup daha işlek olması beklenmekte. Daha şimdiden, Adana Havalimanı'na gelmeyen havayolu şirketleri buraya gelmeye başladı, yeni hatlar açılmaya başladı. Bu nedenle ben de eleman alımı olması bekliyordum ama şimdilik ihtiyaç duyulmamış belli ki. Havalimanının trafiği arttıkça ihtiyaç duyulur belki.

Bu sektörde çalışan birkaç kişiyle görüştüm. "Alımlar hemen başlamaz, yeni havalimanı açıldıktan sonra zaman içinde eleman alımları başlar" diyen de oldu, "bu sektörde yaz sezonu, yoğun sezondur. Sezon bittikten sonra eleman alımı başlar ve eğitimler yapılır, personel yaza hazır hale getirilir" diyen de oldu.

Bekleyip göreceğiz.

Eğer işe yarayacaksa ben de havalimanına gelip aynısını yapayım. Havamaş biraz masraflı olacak ama işe yarayacaksa buna değer.
Çelebideki part time ilanları güncelleyip tekrar koyuyorlar sürekli ihtiyaçları olduğu kesindir. Ancak part time ilan da haliyle maddi olarak işimize yaramaz ben de bu yüzden istemiyorum. Burada bir hanımefendiyle konuşmuştum, o çukurova tgs’ye elden cv bırakarak girdiğini söylemişti sürekli arayıp sordum diye de belirtmişti geçenlerde başlamış hatta işe. Ancak şu anda gitsek elden cv ulaştırsak kabul ederler mi bilmiyorum ben de gaziantepten gideceğim çünkü o kadar yolu gidip boşa düşmek istemem
 
Çelebideki part time ilanları güncelleyip tekrar koyuyorlar sürekli ihtiyaçları olduğu kesindir. Ancak part time ilan da haliyle maddi olarak işimize yaramaz ben de bu yüzden istemiyorum. Burada bir hanımefendiyle konuşmuştum, o çukurova tgs’ye elden cv bırakarak girdiğini söylemişti sürekli arayıp sordum diye de belirtmişti geçenlerde başlamış hatta işe. Ancak şu anda gitsek elden cv ulaştırsak kabul ederler mi bilmiyorum ben de gaziantepten gideceğim çünkü o kadar yolu gidip boşa düşmek istemem
Ben Adana'da olduğum için bu konuda size kıyasla daha avantajlıyım. Bugün ya da yarın oraya gidip şansımı deneyeceğim. Başvuru yapamasam bile en azından bilgi almış olurum. Olan biteni buraya da yazarım. Ona göre siz de gelip gelmemeye karar verirsiniz.
 
Ben Adana'da olduğum için bu konuda size kıyasla daha avantajlıyım. Bugün ya da yarın oraya gidip şansımı deneyeceğim. Başvuru yapamasam bile en azından bilgi almış olurum. Olan biteni buraya da yazarım. Ona göre siz de gelip gelmemeye karar verirsiniz.
Yazabilirseniz çok sevinirim. Burada forumda da tgs yhm maaşları adlı konu başlığında hanımefendinin yazdıklarına bakabilirsiniz o nasıl girdiğini anlatmıştı çukurovaya. Eğer elden CV kabul ediyorlarsa ben de gelebilirim aynı gün içerisinde
 
Merhabalar, beni geçtiğimiz hafta Yer Hostesliği için eğitim veren bir firma aradı. Türk Hava Kurumu'ndan onaylı bir sertifika veriyorlarmış ve sonrasında Çukurova bölgesel havalimanına istihdam sağlıyorlarmış dediklerine göre(!). Ancak sağ kolumda dirsek altı ve üstü dövmem var ve sildirilebilecek boyutlarda değil. Ancak dövmeyle çalışan tanıdıklarım da var yer hizmetlerinde Adana'da. Bu konuda bilgisi olan var mı? Boşuna para vermek de istemiyorum.
 
Merhabalar, beni geçtiğimiz hafta Yer Hostesliği için eğitim veren bir firma aradı. Türk Hava Kurumu'ndan onaylı bir sertifika veriyorlarmış ve sonrasında Çukurova bölgesel havalimanına istihdam sağlıyorlarmış dediklerine göre(!). Ancak sağ kolumda dirsek altı ve üstü dövmem var ve sildirilebilecek boyutlarda değil. Ancak dövmeyle çalışan tanıdıklarım da var yer hizmetlerinde Adana'da. Bu konuda bilgisi olan var mı? Boşuna para vermek de istemiyorum.
bildiğim kadarıyla dövme yer hizmetlerinde sorun değil çok abartı olmadığı sürece. Ben böyle firmalara da güvenmiyorum açıkçası paranıza yazık olmasın
 
Ben de pek güvenemedim dediğiniz gibi. Benim dövmeler biraz abartı demeyeyim ama görünmeyecek gibi değil, sildirilebilecek gibi de değil açıkçası. Buradaki bazı entry'lerde arkadaşlar kabul edilmez demişler... Biraz tereddütteyim ben de.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.