şirketten şirkete yine değişiklik gösterir ama tek bildiğim abartı olmadığı sürece sorun etmedikleri. ilanları takip edip öyle başvuru yapın onun haricinde firmalar vs hiç güvenilir değilBen de pek güvenemedim dediğiniz gibi. Benim dövmeler biraz abartı demeyeyim ama görünmeyecek gibi değil, sildirilebilecek gibi de değil açıkçası. Buradaki bazı entry'lerde arkadaşlar kabul edilmez demişler... Biraz tereddütteyim ben de.