Bende olumsuz olacağını düşündüğüm için girmek istemedim ya yarın fikrim değişirse belki girerim deEvet okuyup cevapladım ama çok kötüydü benim için yani siz girmediniz mi henüz
Bende olumsuz olacağını düşündüğüm için girmek istemedim ya yarın fikrim değişirse belki girerim deEvet okuyup cevapladım ama çok kötüydü benim için yani siz girmediniz mi henüz
Girmemezlik yapma lütfen belki cevaplayabileceğin sorulardır hepimizin seviyesi farklı tabi ama benim için zordu 4 tane tek cevaplayabildim yeterli görülmeyebilirBende olumsuz olacağını düşündüğüm için girmek istemedim ya yarın fikrim değişirse belki girerim de
Sana sorulan sorular nelerdi İngilizce mülakattaki tarzdamıydıGirmemezlik yapma lütfen belki cevaplayabileceğin sorulardır hepimizin seviyesi farklı tabi ama benim için zordu 4 tane tek cevaplayabildim yeterli görülmeyebilir
Her şehir için süreç aynı mı acaba ya beni çok korkuttu okuduklarım Samsun için ilan daha yeni açıldı az önce başvurdum fakat ingilizce seviyem çok iyi değil a2 falan.Girmemezlik yapma lütfen belki cevaplayabileceğin sorulardır hepimizin seviyesi farklı tabi ama benim için zordu 4 tane tek cevaplayabildim yeterli görülmeyebilir
hayır daha zordu anlamadım zaten diğerlerini o yüzden cevap veremedimSana sorulan sorular nelerdi İngilizce mülakattaki tarzdamıydı
Her şehir için farklı olabiliyor süreç. Bu yapay zeka mülakatı ilk kez duydum ben mesela ve ilk deneyimimdiHer şehir için süreç aynı mı acaba ya beni çok korkuttu okuduklarım Samsun için ilan daha yeni açıldı az önce başvurdum fakat ingilizce seviyem çok iyi değil a2 falan.
Artık tüm süreçleri Böyke ya arkadaşım da Kayseri için dönüş almış ondada yapay zeka varmışHer şehir için farklı olabiliyor süreç. Bu yapay zeka mülakatı ilk kez duydum ben mesela ve ilk deneyimimdi
Bu kadar zor ve çok aşamalı yapmaları bana çok saçma geliyor özellikle Çelebi için. Tgs falan olsa belki diyeceğim. Zira içeride hiç ingilizce bilmeyen, turiste stajyer gönderen bir sürü çalışan doluArtık tüm süreçleri Böyke ya arkadaşım da Kayseri için dönüş almış ondada yapay zeka varmış
Yani mantıken zaten dil becerisi okadar iyi olan çelebi yerine kabinde şansını dener ama çelebide bi tık torpilde döndüğü için elemek için her türlü yolu denerlerBu kadar zor ve çok aşamalı yapmaları bana çok saçma geliyor özellikle Çelebi için. Tgs falan olsa belki diyeceğim. Zira içeride hiç ingilizce bilmeyen, turiste stajyer gönderen bir sürü çalışan dolu
Evet çok aşama var 5. aşamaydı bu mesela ve 2 haftadır süreçteyiz biraz yıpratıcı umarım isteyen herkes için olumlu olurBu kadar zor ve çok aşamalı yapmaları bana çok saçma geliyor özellikle Çelebi için. Tgs falan olsa belki diyeceğim. Zira içeride hiç ingilizce bilmeyen, turiste stajyer gönderen bir sürü çalışan dolu
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.