Öncelikle mülakat tarihlerini sormuşsun onu cevaplıyım. online İngilizce sınavına 28 Ocak'ta girdim 4 gün sonra yerinde sınav davetiyesi geldi 5 Şubat'ta da yerinde sınava girdim ordan sonra 2 gün içinde mülakat için aradılar ona da 12 Şubat'ta girdim süreç böyle ilerledi. 2. Olarak sorulara gelirsek Kendimi tanıtmamı istedi isim soyisim yaş okuduğum okul ve yaşadığım şehiri söyledim.Onun haricinde hep cv üzerinden ilerlediler. Mülakat için tavsiyem sakin ve güleryüzlü olun verilen soruları iyi anlayıp cevap verin ezbere konuşmayın(hazırlık yapın tabikide ama soru yöneltildiğinde bi 2 3 saniye düşünün yani, ekstra olarak göz temasınızı kaybetmeyin yani özgüvenli olduğunuzu hissettirin ama mütevazi olun gerisinde problem çıkacağını sanmıyorum
Umarım başarılı olursunuz başka sorunuz varsa elden geldiğince yanıtlarım .