Merhaba nasıldı ve sınava ne zaman girmiştiniz 6 Şubat'ta girilenler 7 Mart a kurula çağırıyorlar gidenler şartları mı beğenmiyor yada mülakat çok mu eleyici anlamadım
 
Selam arkadaşlar tgs den mülakata girmiştim 12 şubatta , az önce mülakatıda başarıyla tamamladığımı arayarak söylediler eğitim vs ile ilgili bilgileri yakın zamanda aktaracaklarını söylediler Haber almayan herkes umarım bir an önce haber alır herkese başarılar.
 
Selam arkadaşlar tgs den mülakata girmiştim 12 şubatta , az önce mülakatıda başarıyla tamamladığımı arayarak söylediler eğitim vs ile ilgili bilgileri yakın zamanda aktaracaklarını söylediler Haber almayan herkes umarım bir an önce haber alır herkese başarılar.
Merhaba ben de olumlu dönüş aldım tebrik ederim öncelikle hayırlısı olsun hepimiz için. Eğitimin ne zaman başlayacağını söylediler size?
 
Evet söylediler ama diğer detayları maille veya arayarak ileteceklerini söylediler(tarihi paylaşmam doğru olur mu bilemiyorum) Ama yüksek ihtimalle aynı tarihte başlarız eğitime
 
Evet söylediler ama diğer detayları maille veya arayarak ileteceklerini söylediler(tarihi paylaşmam doğru olur mu bilemiyorum) Ama yüksek ihtimalle aynı tarihte başlarız eğitime
Mülakat nasıl geçmişti? 2 dilden mi tek dilden mi girdiniz? 12 şubatta girmiştim ben de ve mülakatım iyi geçmişti ama hala dönüş almadım.
 
Merhabalar benide aradılar olumlu fakat sigorta girişim olduğu için Nisan da başlatacaklarını söylediler.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.