Arkadaşlar benim de sürecimin olumlu olduğuna dair maili bu sabah aldım. Sonraki aşama direkt yüzyüze mülakat mıdır? Aşamaları bilen birisi bilgi verebilir mi?
online sınava girmiş miydiniz? nasıl bi mail aldınız tam olarakArkadaşlar benim de sürecimin olumlu olduğuna dair maili bu sabah aldım. Sonraki aşama direkt yüzyüze mülakat mıdır? Aşamaları bilen birisi bilgi verebilir mi?
Sayısal ilanda sizin mülakat için tarih seçmeniz adına mail gönderiliyor, mülakatlar yüz yüze, sabah ingilizce mülakatına girmislerdi öğleden sonra grup mülakatına bu aşamadan sonra son aşama için mail geliyor tekrar başka bir güneArkadaşlar benim de sürecimin olumlu olduğuna dair maili bu sabah aldım. Sonraki aşama direkt yüzyüze mülakat mıdır? Aşamaları bilen birisi bilgi verebilir mi?
arkadaşlarınız online sınava girip mi olumsuz aldılar yoksa sınava girmeden ön değerlendirmede mi elendiler? sosyal bilimler için soruyorumSayısal ilanda sizin mülakat için tarih seçmeniz adına mail gönderiliyor, mülakatlar yüz yüze, sabah ingilizce mülakatına girmislerdi öğleden sonra grup mülakatına bu aşamadan sonra son aşama için mail geliyor tekrar başka bir güne
Olumsuz olanlara da şu an mail geldi arkadaslarımdan olumsuz mail alanlar var
Evet ben de sosyal için konuştum, arkadaslarım online sınava girdiler ondan geçememişler o aşamada olumsuz mail aldılar şu anarkadaşlarınız online sınava girip mi olumsuz aldılar yoksa sınava girmeden ön değerlendirmede mi elendiler? sosyal bilimler için soruyorum
Online sınavın olumlu olduğunu süreç hakkında bilgilendirme yapacaklarını yazmışlar maileonline sınava girmiş miydiniz? nasıl bi mail aldınız tam olarak
Bugün yarın gelir bana ve arkadaşlarıma geldi bu sabah
Ben bu sabah olumsuz maili aldım ön aşamadan elemişler. Tahminim unuttuklari ve sonradan sürece dahil etmedileri için elediler .Evet ben de sosyal için konuştum, arkadaslarım online sınava girdiler ondan geçememişler o aşamada olumsuz mail aldılar şu an
Olabildiğince şeffaf davranıyorlar.Bunu gerçekten deneyimlediğim süreç boyunca anladim. Sizin adınıza çok üzüldüm. Tekrar ilan açarlar 2 3 ay içerisinde diye düşünüyorum. Sayısal birime öncelik vermişler sanırım. Ben salı günü birim(ik ve 2 tane yönetici) mulakatina girdim.2 ay oldu toplam süreç yavaş ilerleyebilir ama gerçekten hak edenleri seçmeye bakıyorlar.Ben bu sabah olumsuz maili aldım ön aşamadan elemişler. Tahminim unuttuklari ve sonradan sürece dahil etmedileri için elediler .
grup mülakatı olmadı mı? birim mülakatı nasıldı acaba?Olabildiğince şeffaf davranıyorlar.Bunu gerçekten deneyimlediğim süreç boyunca anladim. Sizin adınıza çok üzüldüm. Tekrar ilan açarlar 2 3 ay içerisinde diye düşünüyorum. Sayısal birime öncelik vermişler sanırım. Ben salı günü birim(ik ve 2 tane yönetici) mulakatina girdim.2 ay oldu toplam süreç yavaş ilerleyebilir ama gerçekten hak edenleri seçmeye bakıyorlar.
Grup mülakatini 5 hafta öncesinde olmuştum. Birim de tanışma üzerine geçiyorgrup mülakatı olmadı mı? birim mülakatı nasıldı acaba?
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.