Arkadaşlar benim de sürecimin olumlu olduğuna dair maili bu sabah aldım. Sonraki aşama direkt yüzyüze mülakat mıdır? Aşamaları bilen birisi bilgi verebilir mi?
 
Arkadaşlar benim de sürecimin olumlu olduğuna dair maili bu sabah aldım. Sonraki aşama direkt yüzyüze mülakat mıdır? Aşamaları bilen birisi bilgi verebilir mi?
Sayısal ilanda sizin mülakat için tarih seçmeniz adına mail gönderiliyor, mülakatlar yüz yüze, sabah ingilizce mülakatına girmislerdi öğleden sonra grup mülakatına bu aşamadan sonra son aşama için mail geliyor tekrar başka bir güne
Olumsuz olanlara da şu an mail geldi arkadaslarımdan olumsuz mail alanlar var
 
Sayısal ilanda sizin mülakat için tarih seçmeniz adına mail gönderiliyor, mülakatlar yüz yüze, sabah ingilizce mülakatına girmislerdi öğleden sonra grup mülakatına bu aşamadan sonra son aşama için mail geliyor tekrar başka bir güne
Olumsuz olanlara da şu an mail geldi arkadaslarımdan olumsuz mail alanlar var
arkadaşlarınız online sınava girip mi olumsuz aldılar yoksa sınava girmeden ön değerlendirmede mi elendiler? sosyal bilimler için soruyorum
 
arkadaşlarınız online sınava girip mi olumsuz aldılar yoksa sınava girmeden ön değerlendirmede mi elendiler? sosyal bilimler için soruyorum
Evet ben de sosyal için konuştum, arkadaslarım online sınava girdiler ondan geçememişler o aşamada olumsuz mail aldılar şu an
 
  • Like
Tepkiler: mcd
Ben bu sabah olumsuz maili aldım ön aşamadan elemişler. Tahminim unuttuklari ve sonradan sürece dahil etmedileri için elediler .
Olabildiğince şeffaf davranıyorlar.Bunu gerçekten deneyimlediğim süreç boyunca anladim. Sizin adınıza çok üzüldüm. Tekrar ilan açarlar 2 3 ay içerisinde diye düşünüyorum. Sayısal birime öncelik vermişler sanırım. Ben salı günü birim(ik ve 2 tane yönetici) mulakatina girdim.2 ay oldu toplam süreç yavaş ilerleyebilir ama gerçekten hak edenleri seçmeye bakıyorlar.
 
Olabildiğince şeffaf davranıyorlar.Bunu gerçekten deneyimlediğim süreç boyunca anladim. Sizin adınıza çok üzüldüm. Tekrar ilan açarlar 2 3 ay içerisinde diye düşünüyorum. Sayısal birime öncelik vermişler sanırım. Ben salı günü birim(ik ve 2 tane yönetici) mulakatina girdim.2 ay oldu toplam süreç yavaş ilerleyebilir ama gerçekten hak edenleri seçmeye bakıyorlar.
grup mülakatı olmadı mı? birim mülakatı nasıldı acaba?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.