Ben dün akşam aldım, ama bugün gördüm maili süreciniz devam ediyor diye. Evrak istiyorlar. Devamında sağlık taraması yapılacak.
 
olumlu alan arkadaşlarımı tebrik etmek ve başarıların devamını dilemek isterim benim sonucum henüz açıklanmamış durumda bu duruma bakarsak çoğu kişinin açıklandı ve puan sistemi benim motivasyonumu daha çok düşürdü muhtemelen baya düşük puanım daha fazla zaman kaybedemem 6 Aralık'tan beri sabrettim. Bu kadar kişi alındığına göre birde erkeklerin alımı daha düşük olunca fazla beklemeye gerek olmadığını düşünüyorum artık zaten ortalık karışık kimi onu almamış kimi bunu almamış ben hala olumlu bekliyorum keşke mülakattan 2 hafta sonra olumlu alsaydım sağlık maili veya eğitim programını 1 yıl beklerdim :D
 
  • Like
Tepkiler: bsrajet ve caqix09
arkadaşlar haber alan var mı? Bana hala cevap gelmedi. Sizden evrak maili alan var mı? 8 Aralıktaydı benim mülakatım benden sonra olumlu alanlar var ben hala bir haber almadığım İçin olumsuz olarak düşünmeye başladım beklemekten çok yoruldum , aynı durumda olan var mı?
 
13 Aralık 10.30 bekliyorum daha
arkadaşlar haber alan var mı? Bana hala cevap gelmedi. Sizden evrak maili alan var mı? 8 Aralıktaydı benim mülakatım benden sonra olumlu alanlar var ben hala bir haber almadığım İçin olumsuz olarak düşünmeye başladım beklemekten çok yoruldum , aynı durumda olan var mı?
 
arkadaşlar haber alan var mı? Bana hala cevap gelmedi. Sizden evrak maili alan var mı? 8 Aralıktaydı benim mülakatım benden sonra olumlu alanlar var ben hala bir haber almadığım İçin olumsuz olarak düşünmeye başladım beklemekten çok yoruldum , aynı durumda olan var mı?
Bende aynı sizin gibi 8 aralık 10.30 grubundaydım olumlu-olumsuz mail hiç bir şey yok sanırım olumsuz olanlara toplu mail gidecek
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.