30 Kasım MülakatMülakata ne zaman girmiştiniz ? olumlu mail ne zaman gelmişti acaba.
14 Aralık olumlu mail şeklinde
30 Kasım MülakatMülakata ne zaman girmiştiniz ? olumlu mail ne zaman gelmişti acaba.
cogu kisi 14 unde donus almis, toplu donus yapildi bence. baska iste calismayan hemen egitime baslayanileceklere oncelik verilmis olabilir bide yasi daha genc olanlara . siz baska yerde calisiomuydunuz? yasiniz kacti30 Kasım Mülakat
14 Aralık olumlu mail şeklinde
Hayır çalışmıyorum. 23 yaşındayım.cogu kisi 14 unde donus almis, toplu donus yapildi bence. baska iste calismayan hemen egitime baslayanileceklere oncelik verilmis olabilir bide yasi daha genc olanlara . siz baska yerde calisiomuydunuz? yasiniz kacti
tahminlerim dogru ozaman. hemen egitime baslayabilecek suan aktif calismayan, 28 yasti olumlulara oncelikli donulmus oldugu anlasiliyorcogu kisi 14 unde donus almis, toplu donus yapildi bence. baska iste calismayan hemen egitime baslayanileceklere oncelik verilmis olabilir bide yasi daha genc olanlara . siz baska yerde calisiomuydunuz? yasiniz kacti
tebrikler hayirli olsunnMerhaba
13ünde olumlu mail aldım 21 inde sağlık belgesi istediler. Dün yapıp ajete götürdüm olumlu sonuçlandı eğitim için mail atıcaz dediler bugünde birisi aradı 2 ocakta eğitime başlayacağım bilgisini verdi yeri ve diğer bilgileri mail olarak gönderdiler sonra. Sorusu olan varsa yardımcı olabilirim
tebrikler hayirli olsunnegitim icin servis imkani olacak mi? bilgi verdiler mi acaba ? kesin florya dami olacakmis egit ? birde egitim suresi kac ay olacak acaba
Teşekkür ederimtebrikler hayirli olsunnegitim icin servis imkani olacak mi? bilgi verdiler mi acaba ? kesin florya dami olacakmis egit ? birde egitim suresi kac ay olacak acaba ?
hayır servisle alakalı bir şey yazmıyor mailde adres olarakta SHGM Türk Sivil Havacılık Akademisi adresi Yeşilköy Mah., Havalimanı Cad., Bakırköy İstanbul belirtmişler 2 ay olacak eğitim ve yine bir kaç belge istediler pdf olarak göndericez
Büşra Hanım, aşamalarda aklınıza takılan yerleri sormak için herhangi bir iletişim numarası verildi mi? İnsan Kaynakları veya İşe Alım departmanı ile görüşebilme imkanı tanıyorlar mı?Merhaba
13ünde olumlu mail aldım 21 inde sağlık belgesi istediler. Dün yapıp ajete götürdüm olumlu sonuçlandı eğitim için mail atıcaz dediler bugünde birisi aradı 2 ocakta eğitime başlayacağım bilgisini verdi yeri ve diğer bilgileri mail olarak gönderdiler sonra. Sorusu olan varsa yardımcı olabilirim
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.