cogu kisi 14 unde donus almis, toplu donus yapildi bence. baska iste calismayan hemen egitime baslayanileceklere oncelik verilmis olabilir bide yasi daha genc olanlara . siz baska yerde calisiomuydunuz? yasiniz kacti
tahminlerim dogru ozaman. hemen egitime baslayabilecek suan aktif calismayan, 28 yasti olumlulara oncelikli donulmus oldugu anlasiliyor
 
Merhaba
13ünde olumlu mail aldım 21 inde sağlık belgesi istediler. Dün yapıp ajete götürdüm olumlu sonuçlandı eğitim için mail atıcaz dediler bugünde birisi aradı 2 ocakta eğitime başlayacağım bilgisini verdi yeri ve diğer bilgileri mail olarak gönderdiler sonra. Sorusu olan varsa yardımcı olabilirim
 
Merhaba
13ünde olumlu mail aldım 21 inde sağlık belgesi istediler. Dün yapıp ajete götürdüm olumlu sonuçlandı eğitim için mail atıcaz dediler bugünde birisi aradı 2 ocakta eğitime başlayacağım bilgisini verdi yeri ve diğer bilgileri mail olarak gönderdiler sonra. Sorusu olan varsa yardımcı olabilirim
tebrikler hayirli olsunn :) egitim icin servis imkani olacak mi? bilgi verdiler mi acaba ? kesin florya dami olacakmis egit ? birde egitim suresi kac ay olacak acaba ?
 
tebrikler hayirli olsunn :) egitim icin servis imkani olacak mi? bilgi verdiler mi acaba ? kesin florya dami olacakmis egit ? birde egitim suresi kac ay olacak acaba
tebrikler hayirli olsunn :) egitim icin servis imkani olacak mi? bilgi verdiler mi acaba ? kesin florya dami olacakmis egit ? birde egitim suresi kac ay olacak acaba ?
Teşekkür ederim ☺️ hayır servisle alakalı bir şey yazmıyor mailde adres olarakta SHGM Türk Sivil Havacılık Akademisi adresi Yeşilköy Mah., Havalimanı Cad., Bakırköy İstanbul belirtmişler 2 ay olacak eğitim ve yine bir kaç belge istediler pdf olarak göndericez
 
14’ünde olumlu mail geldi istedikleri evrakları yolladım. Ben de hala sağlık raporu için mail bekliyorum. Bakalım ne zaman gelecek.
 
Merhaba
13ünde olumlu mail aldım 21 inde sağlık belgesi istediler. Dün yapıp ajete götürdüm olumlu sonuçlandı eğitim için mail atıcaz dediler bugünde birisi aradı 2 ocakta eğitime başlayacağım bilgisini verdi yeri ve diğer bilgileri mail olarak gönderdiler sonra. Sorusu olan varsa yardımcı olabilirim
Büşra Hanım, aşamalarda aklınıza takılan yerleri sormak için herhangi bir iletişim numarası verildi mi? İnsan Kaynakları veya İşe Alım departmanı ile görüşebilme imkanı tanıyorlar mı?
 
Uzun süredir sessizce takip ediyorum. Bence mülakatım güzel geçti ama önemli olan kurulun da böyle düşünüp düşünmediği tabii 😅 18 Aralık'ta girenlerdenim. Egitime davet mesajı alanları tebrik ederim. Kendi adima hala haber almamak biraz stres yaratmaya basladi ama umarım yakında hepimize dönüş yapilirr
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.