Merhaba
13ünde olumlu mail aldım 21 inde sağlık belgesi istediler. Dün yapıp ajete götürdüm olumlu sonuçlandı eğitim için mail atıcaz dediler bugünde birisi aradı 2 ocakta eğitime başlayacağım bilgisini verdi yeri ve diğer bilgileri mail olarak gönderdiler sonra. Sorusu olan varsa yardımcı olabilirim
Eğitimde maaş veriyolar mi biliyo musunuz
 
Teşekkür ederim, pc den bakarken rapor alırken e nabizimi hekim görebilecek şekilde ayarlamam gerektiğini söylemişlerdi ben de yapmıştım telefona kod falan yollamadilar direkt görebiliyorlar zaten sanırım, ajet ekibi 3 kişi birlikte baktılar sonuçlarıma ve enabizima sağlığımda pek bir sorun yoktu toplam 15 dakika falan sürdü
Merhaba 2024 yılı için maaş teklifi size sunuldu mu, eğer mail aldıysanız buraya atabilir misiniz teşekkürler
 
Büşra Hanım, aşamalarda aklınıza takılan yerleri sormak için herhangi bir iletişim numarası verildi mi? İnsan Kaynakları veya İşe Alım departmanı ile görüşebilme imkanı tanıyorlar mı?
İletişim numarası verilmedi ama sağlık ve diğer belgeler için mail veriyorlar oraya sorabiliyorsunuz kafanıza takılan şeyleri
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.