Eğitimde maaş veriyolar mi biliyo musunuzMerhaba
13ünde olumlu mail aldım 21 inde sağlık belgesi istediler. Dün yapıp ajete götürdüm olumlu sonuçlandı eğitim için mail atıcaz dediler bugünde birisi aradı 2 ocakta eğitime başlayacağım bilgisini verdi yeri ve diğer bilgileri mail olarak gönderdiler sonra. Sorusu olan varsa yardımcı olabilirim