Merhabalar, evet, bugün itibariyle eğitimlerim başladı. Zaten resmi giyinmeniz konusunda eğitim gününden birkaç gün önce mail yoluyla bilgi geliyor, mülakata gider gibi gittim yani. İngilizce sınavı artık yapılmıyor diye biliyorum. Smartlynx Airlines, almak istediği personel kotasını doldurmuş, biz girmedik İngilizce sınavına, direkt Türkçe eğitimle başladık.Merhaba eğitime başladınız mı başladıysanız ing sınavı nasıldı? Bir de nasıl gittiniz eğitime? Mülakata gider gibi mi giyinmeliyiz? Cevaplayabilirseniz çok mutlu olurum