peki sonrasında tekrar ölçüm yapıyorlar mı?
bana uçuşta ödem olacak 58 kilo sınırında kalman oldukça önemli denildi. hali hazırda 1,5 ayda 14 kilo vermiştim ve o son 2 kiloyu kuruldan geçersem veririm dedim. sağlık raporunda tekrar tartarlar diye. elendim:) verdiğimden biraz aldım. bazen kilonu şu tarihe kadar ver verirsen öyle gel diyolar ki benim de 14 kilo verme serüvenim öyle olmuştu.
 
bana uçuşta ödem olacak 58 kilo sınırında kalman oldukça önemli denildi. hali hazırda 1,5 ayda 14 kilo vermiştim ve o son 2 kiloyu kuruldan geçersem veririm dedim. sağlık raporunda tekrar tartarlar diye. elendim:) verdiğimden biraz aldım. bazen kilonu şu tarihe kadar ver verirsen öyle gel diyolar ki benim de 14 kilo verme serüvenim öyle olmuştu.
1.78 boya 79 falan çıkarsam direkt elerler mi yoksa gel derler mi yani
 
arkadaşlar az önce ölçümden çıktım boy tam çıkıyor
zaten kullanılan alet gayet profesyonel ve kalibre ediliyor
nerede ölçüldünüz de bu kadar emin olup insanları yanıltıyorsunuz anlamadım?
dik durmamışsınızdır veya doğru ölçüm yaptırmamışsınızdır

2 kez spor salonunda 1 kez sağlık ocağında 1 kez eczanede 1 kez de evde ölçüldüm hepsinde aynı çıktım

bugün ajet de beni aynı ölçtü
insanları yanıltmayın
 
arkadaşlar az önce ölçümden çıktım boy tam çıkıyor
zaten kullanılan alet gayet profesyonel ve kalibre ediliyor
nerede ölçüldünüz de bu kadar emin olup insanları yanıltıyorsunuz anlamadım?
dik durmamışsınızdır veya doğru ölçüm yaptırmamışsınızdır

2 kez spor salonunda 1 kez sağlık ocağında 1 kez eczanede 1 kez de evde ölçüldüm hepsinde aynı çıktım

bugün ajet de beni aynı ölçtü
insanları yanıltmayın
nasıl geçti mülakatınız peki mülakat mesajı size ne zaman gelmişti acaba ne gibi sorular sordular ne zaman dönüş yapacaklarmış bilgilendirir misiniz bizi
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.