internete boy kilo endeksi hesaplama yazarsan ordan bakabilirsin yani örneğin boyun 160 kilon 55 se vücut kilo endeksin 21,5 çıkar bu da normaldir 24’ün üstü sorun oluyodu bu sonuçta hesaplama yapınca da yazıyor zaten normal hafif obozite vs gibi
teşekkür ederim ben de elenirim o zaman boyum olduğundan kosa çıkarsa
 
ölçüldüğünüzde kaç çıkıyo boyunuz , ayrıca boyunuzu ölçerken ayakkabıyla ölçülmeyin bir de çıkan sonuçtan 2cm kısa olarak düşünün hep
boyum uzun benim 1.78 ama kısa çıktıkça vermem gereken kilo artıyor sorun o. 79 kilo kurtarıyor ben şuan 81 kiloyum. 1 haftada 2 kilo daha vermem gerek. ama orada kısa çıkacağım için vermem gereken kilo o zaman 4 falan oluyor :Ddd
 
bugün mülakata giren olmadı mı boydan kilodan geçip sözlü mülakat kurul mülakatına giren olmadı mı nasıl geçti onlarınki
 
Ben 6 kg verdim 2 haftada sırf mülakatlar için. Boyumu da 4 farklı yerde ölçtürdüm 162 olarak. İngilizceye kurula her şeye hazırlandım, sağlık raporu için paramı bile ayarladım. 2 milimden elediler.
kilo sınırı boydan 100 çıkarınca şeklinde mi? eğer öyleyse kilo vereceğim bir an önce
 
kilo sınırı boydan 100 çıkarınca şeklinde mi? eğer öyleyse kilo vereceğim bir an önce
bazı yerlerden boydan 100 çıkarınca yazıyor, bazı yerlerde boydan 100 çıkarıp 2 ekleyince yazıyor, bazı yerlerde de beden kitle endeksinde normal çıkınca yazıyor

ben de net cevabı alamadım maalesef
 
bazı yerlerden boydan 100 çıkarınca yazıyor, bazı yerlerde boydan 100 çıkarıp 2 ekleyince yazıyor, bazı yerlerde de beden kitle endeksinde normal çıkınca yazıyor

ben de net cevabı alamadım maalesef
ben thy'nin son alımında kuruldan elendim. Orada boydan 100 çıkarıncaydı. 60.1 çıktım burun kıvırarak kabul ettiler. mevcut ajeti merak ettim. neticede sunexpress 1.55 boyu da kabul ediyor. hepsi değişiyor diye geçen biri varsa merak etmekteyim
 
ben thy'nin son alımında kuruldan elendim. Orada boydan 100 çıkarıncaydı. 60.1 çıktım burun kıvırarak kabul ettiler. mevcut ajeti merak ettim. neticede sunexpress 1.55 boyu da kabul ediyor. hepsi değişiyor diye geçen biri varsa merak etmekteyim
evet bir de öyle bir şey var, 160 dan bir kaç mm fazlaysa bile burun kıvırıyorlar boyunuz sınırda ve ya kilonuz sınırda diye insanları stresse sokuyorlar almamak için uğraş resmen
 
  • Like
Tepkiler: adayhostes

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.