Bana da söylenilen o şekildeydi ancak henüz mail alamadım, beklemedeyim.insan kaynaklari ile görüştüğüm de beni de 15 ocaktaki eğitime dahil edecklerini söylediler ancak. hala mail ulaşmadi.
merhaba bende olumlu dönüş aldım ancak sağlık raporu çok pahalı olduğu için tereedtğteyim birde önceden gizlediğm bir veri vardı e nabızda şimdi geri açılmıyor. sağlık kontrolleri nasıl oluyor bilgiledirseniz çok sevinrirm.Bana da söylenilen o şekildeydi ancak henüz mail alamadım, beklemedeyim.
Siz saglik kuruluna kaldiginizi yazmistiniz. Bu durumda olumlu olarak donus yaptilar. Ne kadar bir sure sonra donus oldu acaba ?insan kaynaklari ile görüştüğüm de beni de 15 ocaktaki eğitime dahil edecklerini söylediler ancak. hala mail ulaşmadi.
Profilimde gizle olarak gizlediyseniz tekrar açılabildiğini okumuştum, biraz araştırırsanız bulursunuz büyük ihtimalle. Sağlık kontrolünde de anlaşmalı olan hastanelere gidip 10 farklı bölümden muayene oluyorsunuz. Sonuçlara göre en son hastane hekiminden onay alıp/almama durumu oluyor. Tabi yapılan tetkikler sonucunda sıkıntı yaratabilecek bir durum olursa hekim ek tetkik isteyebiliyor ki bu da özel hastanede ek masraf demek.merhaba bende olumlu dönüş aldım ancak sağlık raporu çok pahalı olduğu için tereedtğteyim birde önceden gizlediğm bir veri vardı e nabızda şimdi geri açılmıyor. sağlık kontrolleri nasıl oluyor bilgiledirseniz çok sevinrirm.
Aynı hafta dönüş yaptılarSiz saglik kuruluna kaldiginizi yazmistiniz. Bu durumda olumlu olarak donus yaptilar. Ne kadar bir sure sonra donus oldu acaba ?
anladım teşşekürller cevabınz için. e nabız kontrolünü nasıl yapıyorlar peki. kendi hesamdan girince görünmüyor ama ben ek tektik yaptırmayı düşünüyorum belirticem yani durumu. tekarar da geri açılmıyor maalesf ya denedim şimdi ben belirttiğim halde doktor kendi hesabından girip görürse neden gizledin diye sıkıntı çıkarmı acabaProfilimde gizle olarak gizlediyseniz tekrar açılabildiğini okumuştum, biraz araştırırsanız bulursunuz büyük ihtimalle. Sağlık kontrolünde de anlaşmalı olan hastanelere gidip 10 farklı bölümden muayene oluyorsunuz. Sonuçlara göre en son hastane hekiminden onay alıp/almama durumu oluyor. Tabi yapılan tetkikler sonucunda sıkıntı yaratabilecek bir durum olursa hekim ek tetkik isteyebiliyor ki bu da özel hastanede ek masraf deme
Sorun çıkaracak bir veriyse ve gizlendiyse sorun çıkarır. Geçen günlerde bir kişi başına böyle bir şey geldiğini ve doktorun kurula bırakıp ona göre karar vereceklerini söylemişti. E-nabız kontrolü için kendi telefonumdan göstermemi istemişti hekim ancak kimi kişilerde kod gönderip kendi sisteminden baktığı da olduğunu okumuştum.anladım teşşekürller cevabınz için. e nabız kontrolünü nasıl yapıyorlar peki. kendi hesamdan girince görünmüyor ama ben ek tektik yaptırmayı düşünüyorum belirticem yani durumu. tekarar da geri açılmıyor maalesf ya denedim şimdi ben belirttiğim halde doktor kendi hesabından girip görürse neden gizledin diye sıkıntı çıkarmı acaba
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.