evet bende bundan korktum ama ben görünmediğini belirticem ek tektikte yaptırıcam çünkü. bakalım artık teşekürler cevaplarınız içinSorun çıkaracak bir veriyse ve gizlendiyse sorun çıkarır. Geçen günlerde bir kişi başına böyle bir şey geldiğini ve doktorun kurula bırakıp ona göre karar vereceklerini söylemişti. E-nabız kontrolü için kendi telefonumdan göstermemi istemişti hekim ancak kimi kişilerde kod gönderip kendi sisteminden baktığı da olduğunu okumuştum.