Sanıyorum ki southwind ile görüştünüz. Şua an piyasada temel ücretle uçuran tek şirket o çünkü. Bunun sebebi de uçak sayılarının az olması. Uçucu personeller ayda 4-5 uçuş yaparak 700€ civarı bir para alıyor. Bunları okuyup umudu kırılacak arkadaşlar için söyleyeyim zorunlu uçuş extra uçuş filn diye bir kavram yok. Pegasusun genel maaşları hakkında bir fikrim yok ancak herkes biliyor zaten tk dan sunexden düşük verdiklerini. Shgm nin belirlediği max uçuş süresi 100 sattir. Şirketler özellikle yüksek sezonlarda personelini max’umda uçurmaya çalışır. 0 dan başladığınız size mesleğin şirket tarafından öğretildiği bir işte tk,sun,ajet,pegasus gibi şirketlerin verdiğinden daha fazla kazanma imkanınız yok zaten. Ki özel sektör şirketleri bunlar tabiki bu kadar para verirken karşılığını isteyecekler.Lutfen güzelleme yapmayın,nefes almadan çalışsan Max maaşın kadar ücret alırsın ,Uçman gereken zorunlu uçuş haric ,extra uçuş ucreti alıyorsun(verilen ücret çok az) .Net söylüyorum ,güzelleme yapanlara inanıp kilometrelerce yol yapıp gittim, gerçekleri kulaklarımda duydum ve hesapladım sonuç yok şöyle iyi ,yok böyle iyi ile alakası yok,çalışanını aşırı yorup en ucuza çalıştırmak temel amaç .Bunu sadece p firmasi için söylüyorum.