sen kusura bakma sevgili kardesim. gercekleri biraz net ve sert soylemis olabilirim. ancak sartlari, artilari ve eksilerini hayati arastirmadan degerlendirme yapmamanizi oneririm. istanbulda en dusuk kira 20 bin tl ve aidat 2-3 bin tl. gunluk tek bir ogun 200-250 tl olarak dusunursenz 35 bin tl yi “ucuk” olarak degerlendirebilir miydiniz ? ki kabin memurlugu zorlukluklari cok olan ve bu yuzden de kazanclari ortalamanin uzerinde olmasi gereken mesleklerden biridir. dusuk maaslara ragzi gelindikce kabin memurlugu yuksek kazancli meslekler arasindan elenmek uzere olacaktir. umarim gonlune gore olur sevgili kardesim
Yazdığım onca kelime içerisinde öyle bir noktaya vurguluyorsunuz ki sorduğum sorudan ben bile şüphe ettim :))
Aslında çok farklı bir şeyden bahsediyordum ama canınız sağolsun, yine de vakit ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim :D
 
Yazdığım onca kelime içerisinde öyle bir noktaya vurguluyorsunuz ki sorduğum sorudan ben bile şüphe ettim :))
Aslında çok farklı bir şeyden bahsediyordum ama canınız sağolsun, yine de vakit ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim :D
gonlune gore olsun kardesim :)
 
@admin pegasus kabin memuru maaşları şuan için 33-40k arası diyebilir miyiz ? Tam olarak ne kadar alıyorlar? Aylık uçuş saati 70-80 den baz alırsak ?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.