Knka merak ediyorum sadece ilanda uçak teknolojisi mezunları önceliklidir diyo ya bende diyorum acaba uçak meslek bölümünden muzn olanın ing seviyesi nedir sonuçta normal bir meslek lisesinde ing dersi yok merak ettim
Bizim ingilizce hocalari ders islemiyordu o yuzden dezavantjiliyim malesef aman aman bisi gormedik
 
Knka merak ediyorum sadece ilanda uçak teknolojisi mezunları önceliklidir diyo ya bende diyorum acaba uçak meslek bölümünden muzn olanın ing seviyesi nedir sonuçta normal bir meslek lisesinde ing dersi yok merak ettim
İlanda teknoloji bölümü yok uçak teknolojisi bölümünü TDP pozisyonu için istiyorlar bu son ilan meslek lisesi özel aslında ki ingilizce tamamen kişisel bi dutum artık okulla bağdaştırlacak birşey değil bence kişi nekadar çabalrsa okadar iyi olur ingilizcesi okul artık bi ingilizce tabanı oluşturmuyor bence
 
Knka merak ediyorum sadece ilanda uçak teknolojisi mezunları önceliklidir diyo ya bende diyorum acaba uçak meslek bölümünden muzn olanın ing seviyesi nedir sonuçta normal bir meslek lisesinde ing dersi yok merak ettim
Artı olarak bende misal uçak gövde motor lisesi mezunuyum bizim müfredatta ingilizce vardı keza hocamızda sağlamdı
 
İlanda teknoloji bölümü yok uçak teknolojisi bölümünü TDP pozisyonu için istiyorlar bu son ilan meslek lisesi özel aslında ki ingilizce tamamen kişisel bi dutum artık okulla bağdaştırlacak birşey değil bence kişi nekadar çabalrsa okadar iyi olur ingilizcesi okul artık bi ingilizce tabanı oluşturmuyor bence
Doğru diyosun ek eğitim almadan kendin çabalamadan gelişmiyo okulun verdiği ingilizce dersi yetmiyor bazen ders bile olmuyor
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.