emre1371

Üye
6 Nis 2024
89
7
35
Merhabalar, bilgisi olan var ise özellikle adminimiz bizi bilgilendirirse çok mutlu olurum. Teknik destek personeli ilanına başvurdum ve genel yetenek genel İngilizce sınavını geçtim. İK ve birim mülakatım da güzel geçti. Fakat Teknisyenlik ilanı açıldı şuan. Başvuru yaptım lakin akıbeti ne olur ? Teknisyenliğe alırlar mı ? Mülakatlara zaten girdim tekrar mülakat düzenlerler mi ? Şimdiden teşekkür ederim sizlere.
 
ilan açıldıktan ne kadar süre sonra sınava giriliyor acaba bilen var mıdır ort eğitime başlangıç süresi ne kadar oluyor
 
arkadaşlar ben de bu ilana başvurdum ancak değerlendirme merkezinde değerlendirilmiş bir sınav girdisi bulunuyor ama ben bu sınava girmedim sizde de böyle bir durum var mı ?
 
Merhabalar, bilgisi olan var ise özellikle adminimiz bizi bilgilendirirse çok mutlu olurum. Teknik destek personeli ilanına başvurdum ve genel yetenek genel İngilizce sınavını geçtim. İK ve birim mülakatım da güzel geçti. Fakat Teknisyenlik ilanı açıldı şuan. Başvuru yaptım lakin akıbeti ne olur ? Teknisyenliğe alırlar mı ? Mülakatlara zaten girdim tekrar mülakat düzenlerler mi ? Şimdiden teşekkür ederim sizlere.
Merhaba daha önce girdiğiniz ve geçtiğiniz için soruyorum genel yetenek ve ingilizce hakkında tüm bildiklerinizi aktarır mısınız nasıl sınav neye dikkat edilmeli ingilizcemiz iyi olmasına rağmen insan bir korkuyor detaylandırır mısınız iki sınavıda ?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.