Merhaba,Beni aradılar açamadım mail attım tekrar aradılar sizde acamazsaniz mail atin
Telefonum aynı zamanda iş telefonu o yüzden çok çağrı oluyor ve bakamadıklarımda var. Arayan numarayı payalaşabilir misiniz tamamını paylaşmak sorun olacaksa bir kısmını en azından kayıtlara bakayım.