Pozisyon veya İlan Adı
Kabin Memurluğu
Ü

Üye silindi 18553

Merhabalar,ön sağlık beyan formunda “
Herhangi bir sebeple bir süre ilaç tedavisine başlandı mı?” sorusu var bunu evet mi hayır mi işaretlemeliyim bilmiyorum,ben 2018 ve 2021 Yılları arasında sırtımda sivilceden dolayı oluşan Keloid skar yarası için Kenacort -A ampül ilacı kullandım,beyaz reçeteli bir ilaç ve eczaneden satın alıp doktor bölgesel olarak uyguluyordu,kortizonlu bir ilaç ama düzensiz kullanmıştım doktorlar uygulamayı bilmediğinden sonuç alamadım 2021yılında farklı bir doktordan doğru uygulama sayesinde her ay bu iğneyi oldum ve tedavim bitti o yıldan beri devam etmedi,bu soruya nasıl bir cevap vermeliyim,tekrarlamadı ve tamamen tedavim bitmiş oldu ,aynı zamanda bu tedaviden dolayı ön sağlıktan red edilebilir miyim? fikir ve deneyimlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum
 
Ön sağlık beyan formunda hiçbir şeyi gizlemeden net bir şekilde beyan etmelisiniz, doldurduğunuz form e-nabız ile örtüşmeli. Eğer bi ilacı uzun süre kullandıysanız forma aynı buraya yazdığınız gibi kısa açıklamasıyla beraber yazmalısınız. Bu tür ilaçların kullanımından dolayı ön sağlık aşamasından eleme yapılacağını sanmıyorum.
 
Ön sağlık beyan formunda hiçbir şeyi gizlemeden net bir şekilde beyan etmelisiniz, doldurduğunuz form e-nabız ile örtüşmeli. Eğer bi ilacı uzun süre kullandıysanız forma aynı buraya yazdığınız gibi kısa açıklamasıyla beraber yazmalısınız. Bu tür ilaçların kullanımından dolayı ön sağlık aşamasından eleme yapılacağını sanmıyorum.
çok teşekkür ederim cevabınız için 🙏🏻
 
  • Like
Tepkiler: rsi

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.