Ü
Üye silindi 18553
Merhabalar,ön sağlık beyan formunda “
Herhangi bir sebeple bir süre ilaç tedavisine başlandı mı?” sorusu var bunu evet mi hayır mi işaretlemeliyim bilmiyorum,ben 2018 ve 2021 Yılları arasında sırtımda sivilceden dolayı oluşan Keloid skar yarası için Kenacort -A ampül ilacı kullandım,beyaz reçeteli bir ilaç ve eczaneden satın alıp doktor bölgesel olarak uyguluyordu,kortizonlu bir ilaç ama düzensiz kullanmıştım doktorlar uygulamayı bilmediğinden sonuç alamadım 2021yılında farklı bir doktordan doğru uygulama sayesinde her ay bu iğneyi oldum ve tedavim bitti o yıldan beri devam etmedi,bu soruya nasıl bir cevap vermeliyim,tekrarlamadı ve tamamen tedavim bitmiş oldu ,aynı zamanda bu tedaviden dolayı ön sağlıktan red edilebilir miyim? fikir ve deneyimlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum
Herhangi bir sebeple bir süre ilaç tedavisine başlandı mı?” sorusu var bunu evet mi hayır mi işaretlemeliyim bilmiyorum,ben 2018 ve 2021 Yılları arasında sırtımda sivilceden dolayı oluşan Keloid skar yarası için Kenacort -A ampül ilacı kullandım,beyaz reçeteli bir ilaç ve eczaneden satın alıp doktor bölgesel olarak uyguluyordu,kortizonlu bir ilaç ama düzensiz kullanmıştım doktorlar uygulamayı bilmediğinden sonuç alamadım 2021yılında farklı bir doktordan doğru uygulama sayesinde her ay bu iğneyi oldum ve tedavim bitti o yıldan beri devam etmedi,bu soruya nasıl bir cevap vermeliyim,tekrarlamadı ve tamamen tedavim bitmiş oldu ,aynı zamanda bu tedaviden dolayı ön sağlıktan red edilebilir miyim? fikir ve deneyimlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum
