Merhaba 2li vardiyada çalışma saati ve izinler nasıl oluyorMerhabalar,
Net kök Maaş 24.300, 2’li vardiya primi 1.250₺,3’lü vardiya primi 3.750₺. Ek olarak Lise mezunu iseniz 1800₺, lisans mezunu iseniz 2.380₺ alıyorsunuz. Lisans mezunu 3’lü vardiya çalışırsanız 30.400₺ gibi bir rakam alırsınız. 3 ayda bir net maaş ikramiye yatar, ikramiye ayları sabit, o sürelere kadar kaç gün çalıştıysanız ona göre para alırsınız, örneğin 1 ay çalıştınız 8 bin₺ yatar. Çok fazla bölüm var , bazı yerler ağır değil ama sürekli iş var, bazı yerler ağır ama tek başınıza bir iş yapmıyorsunuz, yanınızda sürekli birileri var. Genel olarak 3’lü vardiya dönüyor ama şansınıza 2’li vardiyada olabilir. 3’lü vardiya 2 sabah(7-3), 2 öğlen(3-11), 2 gece(11-7) ve 2 izin şeklinde oluyor. 2’li vardiya hafta hafta dönüyor. İlk 2 hafta zorlanırsınız, ağrılarınız olur ama 3. hafta alışırsınız. indirimli bilet(ced bilet) tamamlayıcı sağlık sigortanız olur. Lisans mezunu iseniz 6 ay dolduktan sonra kurum içi ilanlar açılır ona başvurursunuz ofise de geçebilirsiniz.
Başka sorunuz yoktur diye düşünüyorum, hakkınızda hayırlısı olsun![]()
Benim çalıştığım yerde bi hafta sonu bi haftaiçi olmak üzere 2 gün izin varMerhaba 2li vardiyada çalışma saati ve izinler nasıl oluyor
Hocam E nabız kontrolünde telefondan mı baktı bilgisayardan mı birde nelere dikkat ediyorlarBenim çalıştığım yerde bi hafta sonu bi haftaiçi olmak üzere 2 gün izin var
Bilgisayardan baktı, her şeyine bakıyorlar 5 yıl önce bile bişey varsa soruyorlar mesela benim el bileğim kırılmıştı onu görüp sordular. Kan tahlili yaptırmıştım ona bile baktılar. Çalışmana engel olacak bişey yoksa sorun yok.Hocam E nabız kontrolünde telefondan mı baktı bilgisayardan mı birde nelere dikkat ediyorlar
12 mayısta mülakata gittim elinize geçicek olan ücret 33 bin tl dedilerMerhabalar,
Net kök Maaş 24.300, 2’li vardiya primi 1.250₺,3’lü vardiya primi 3.750₺. Ek olarak Lise mezunu iseniz 1800₺, lisans mezunu iseniz 2.380₺ alıyorsunuz. Lisans mezunu 3’lü vardiya çalışırsanız 30.400₺ gibi bir rakam alırsınız. 3 ayda bir net maaş ikramiye yatar, ikramiye ayları sabit, o sürelere kadar kaç gün çalıştıysanız ona göre para alırsınız, örneğin 1 ay çalıştınız 8 bin₺ yatar. Çok fazla bölüm var , bazı yerler ağır değil ama sürekli iş var, bazı yerler ağır ama tek başınıza bir iş yapmıyorsunuz, yanınızda sürekli birileri var. Genel olarak 3’lü vardiya dönüyor ama şansınıza 2’li vardiyada olabilir. 3’lü vardiya 2 sabah(7-3), 2 öğlen(3-11), 2 gece(11-7) ve 2 izin şeklinde oluyor. 2’li vardiya hafta hafta dönüyor. İlk 2 hafta zorlanırsınız, ağrılarınız olur ama 3. hafta alışırsınız. indirimli bilet(ced bilet) tamamlayıcı sağlık sigortanız olur. Lisans mezunu iseniz 6 ay dolduktan sonra kurum içi ilanlar açılır ona başvurursunuz ofise de geçebilirsiniz.
Başka sorunuz yoktur diye düşünüyorum, hakkınızda hayırlısı olsun![]()
Büyük ihtimalle vardiya primi ve öğrenim ücretini hesaplamamış olabilirler12 mayısta mülakata gittim elinize geçicek olan ücret 33 bin tl dediler
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.