Merhabalar,
Net kök Maaş 24.300, 2’li vardiya primi 1.250₺,3’lü vardiya primi 3.750₺. Ek olarak Lise mezunu iseniz 1800₺, lisans mezunu iseniz 2.380₺ alıyorsunuz. Lisans mezunu 3’lü vardiya çalışırsanız 30.400₺ gibi bir rakam alırsınız. 3 ayda bir net maaş ikramiye yatar, ikramiye ayları sabit, o sürelere kadar kaç gün çalıştıysanız ona göre para alırsınız, örneğin 1 ay çalıştınız 8 bin₺ yatar. Çok fazla bölüm var , bazı yerler ağır değil ama sürekli iş var, bazı yerler ağır ama tek başınıza bir iş yapmıyorsunuz, yanınızda sürekli birileri var. Genel olarak 3’lü vardiya dönüyor ama şansınıza 2’li vardiyada olabilir. 3’lü vardiya 2 sabah(7-3), 2 öğlen(3-11), 2 gece(11-7) ve 2 izin şeklinde oluyor. 2’li vardiya hafta hafta dönüyor. İlk 2 hafta zorlanırsınız, ağrılarınız olur ama 3. hafta alışırsınız. indirimli bilet(ced bilet) tamamlayıcı sağlık sigortanız olur. Lisans mezunu iseniz 6 ay dolduktan sonra kurum içi ilanlar açılır ona başvurursunuz ofise de geçebilirsiniz.

Başka sorunuz yoktur diye düşünüyorum, hakkınızda hayırlısı olsun :)
 
  • Like
Tepkiler: canxl ve gunes
Merhabalar,
Net kök Maaş 24.300, 2’li vardiya primi 1.250₺,3’lü vardiya primi 3.750₺. Ek olarak Lise mezunu iseniz 1800₺, lisans mezunu iseniz 2.380₺ alıyorsunuz. Lisans mezunu 3’lü vardiya çalışırsanız 30.400₺ gibi bir rakam alırsınız. 3 ayda bir net maaş ikramiye yatar, ikramiye ayları sabit, o sürelere kadar kaç gün çalıştıysanız ona göre para alırsınız, örneğin 1 ay çalıştınız 8 bin₺ yatar. Çok fazla bölüm var , bazı yerler ağır değil ama sürekli iş var, bazı yerler ağır ama tek başınıza bir iş yapmıyorsunuz, yanınızda sürekli birileri var. Genel olarak 3’lü vardiya dönüyor ama şansınıza 2’li vardiyada olabilir. 3’lü vardiya 2 sabah(7-3), 2 öğlen(3-11), 2 gece(11-7) ve 2 izin şeklinde oluyor. 2’li vardiya hafta hafta dönüyor. İlk 2 hafta zorlanırsınız, ağrılarınız olur ama 3. hafta alışırsınız. indirimli bilet(ced bilet) tamamlayıcı sağlık sigortanız olur. Lisans mezunu iseniz 6 ay dolduktan sonra kurum içi ilanlar açılır ona başvurursunuz ofise de geçebilirsiniz.

Başka sorunuz yoktur diye düşünüyorum, hakkınızda hayırlısı olsun :)
Merhaba 2li vardiyada çalışma saati ve izinler nasıl oluyor
 
Hocam E nabız kontrolünde telefondan mı baktı bilgisayardan mı birde nelere dikkat ediyorlar
Bilgisayardan baktı, her şeyine bakıyorlar 5 yıl önce bile bişey varsa soruyorlar mesela benim el bileğim kırılmıştı onu görüp sordular. Kan tahlili yaptırmıştım ona bile baktılar. Çalışmana engel olacak bişey yoksa sorun yok.
 
Merhabalar,
Net kök Maaş 24.300, 2’li vardiya primi 1.250₺,3’lü vardiya primi 3.750₺. Ek olarak Lise mezunu iseniz 1800₺, lisans mezunu iseniz 2.380₺ alıyorsunuz. Lisans mezunu 3’lü vardiya çalışırsanız 30.400₺ gibi bir rakam alırsınız. 3 ayda bir net maaş ikramiye yatar, ikramiye ayları sabit, o sürelere kadar kaç gün çalıştıysanız ona göre para alırsınız, örneğin 1 ay çalıştınız 8 bin₺ yatar. Çok fazla bölüm var , bazı yerler ağır değil ama sürekli iş var, bazı yerler ağır ama tek başınıza bir iş yapmıyorsunuz, yanınızda sürekli birileri var. Genel olarak 3’lü vardiya dönüyor ama şansınıza 2’li vardiyada olabilir. 3’lü vardiya 2 sabah(7-3), 2 öğlen(3-11), 2 gece(11-7) ve 2 izin şeklinde oluyor. 2’li vardiya hafta hafta dönüyor. İlk 2 hafta zorlanırsınız, ağrılarınız olur ama 3. hafta alışırsınız. indirimli bilet(ced bilet) tamamlayıcı sağlık sigortanız olur. Lisans mezunu iseniz 6 ay dolduktan sonra kurum içi ilanlar açılır ona başvurursunuz ofise de geçebilirsiniz.

Başka sorunuz yoktur diye düşünüyorum, hakkınızda hayırlısı olsun :)
12 mayısta mülakata gittim elinize geçicek olan ücret 33 bin tl dediler
 
Bende başvurdum maile gelen sınavları yaptım haber bekliyorum
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.