selam arkadaşlar. 30.11.2025 tarihinde TSS'nin açtığı Yardımcı Hizmetler ve Hijyen Görevlisi ilanına başvurmuştum. Süreçte kişilik envanterine ve gerekli sınavlara girdim. Sisteme girdiğimde başvurum "Değerlendirme Merkezi" aşamasında görünüyordu ancak şu an sisteme baktığımda başvuruyu hiç göremiyorum.
İK tarafından tarafıma henüz olumlu ya da olumsuz herhangi bir dönüş yapılmadı. Aranızda bu ilana başvuran veya benzer bir durum yaşayan var mı? Başvurunun sistemden bir anda kaybolması olumsuz olduğu anlamına mı geliyor, yoksa sistemle ilgili genel bir durum mu? Geri dönüşlerin bu kadar uzun sürmesi normal mi?
İK tarafından tarafıma henüz olumlu ya da olumsuz herhangi bir dönüş yapılmadı. Aranızda bu ilana başvuran veya benzer bir durum yaşayan var mı? Başvurunun sistemden bir anda kaybolması olumsuz olduğu anlamına mı geliyor, yoksa sistemle ilgili genel bir durum mu? Geri dönüşlerin bu kadar uzun sürmesi normal mi?