İlk telefonda aradılar ilk başta herkese ne belirtiyorsa servis çalışma yerleri vs. onları söylediler 1 gün sonra görüşmeye çağırdılar gitmeden 5 saat önce online sınava girdim aynı gün içinde hem sınav hem görüşme yapıldı işleyiş vs dsp belgeniz var mı yok mu tecrübe ne kadar bir hastalığının olup olmadığını okuyup okumadığını işle alakalı bi kaç sorular vs sordular 8 hafta içinde olumlu olumsuz dönüş yapacaklarını söylediler ama 15 haftadır bekliyorum işte
İşte herkeste süreç farklı işliyor biz başvuruyu yaptık 2 hafta sonra mesaj geldi süreciniz başlatıldı diye online sınav atadılar onu yaptık sonrası yok 🤣
 
İşte herkeste süreç farklı işliyor biz başvuruyu yaptık 2 hafta sonra mesaj geldi süreciniz başlatıldı diye online sınav atadılar onu yaptık sonrası yok 🤣
Valla ne diyim inşallah iyi haberler alırız ama bu gidişle o kadar bekleyip olumsuz mail gelecek diye endişe etmiyor değilim ve zaten umudumu yavaştan tüketmeye başladım
 
Zaten olumsuz mail gelecek. Süreçleri bu kadar yavaş ilerlemiyor toplam 1.5 ayda işe başlatmış oluyorlar.
İnşallah atmazlar bi de şöyle bi durum var yukarıda bahsettiğim arkadaşım ekim 2024 te başvurdu hala bekliyor nasıl bir işe alım süreçleri var hala aklım almıyor
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.