Şafak bu kadar sıkıştırmadı :)
Merhaba bişey sorcam ben 23 mayısta online mülakata girdim sayfaya girince başvuru devam ediyor yazıyo ve pit testi başlamadı olarak gözüküyo ama hiçbir şekilde mülakata felan çağırılmadım olumlu veya olumsuz dönüşte olmadı umudum olmalmı yoksa olmadı gözüylemi bakmalıyım artık sonuçta 6 ay geçti
 
Merhaba bişey sorcam ben 23 mayısta online mülakata girdim sayfaya girince başvuru devam ediyor yazıyo ve pit testi başlamadı olarak gözüküyo ama hiçbir şekilde mülakata felan çağırılmadım olumlu veya olumsuz dönüşte olmadı umudum olmalmı yoksa olmadı gözüylemi bakmalıyım artık sonuçta 6 ay geçti
Valla bende anlamadım mulakata girdik.bizde bekliyoruz hala
 
Sizi normal mülakata çağırdılarmı peki yüzyüze yoksa benimle aynı durumdamısınız 6 ay çok uzun bir süre cevap gelmemeside olumlu veya olumsuz şekilde çok saçma bukadar uzun bi zamanda bir açıklamada yapılmıyo anlamadım gitti
Evet 1 ay oldu gireli
 
Aynı şekil bende 23 mayısta online mülakata girdim sayfaya girince başvuru devam ediyor yazıyo ve pit testi başlamadı olarak gözüküyo ama hiçbir şekilde mülakata felan çağırılmadım olumlu veya olumsuz dönüşte olmadı umudum olmalmı yoksa olmadı gözüylemi bakmalıyım artık sonuçta 6 ay geçti hiç bir şekilde cevap gelmedi bugun tss çalışan destek hattına yazdım dönüş olmadı bekliyorum
 
Tssde çalışan arkadaşlarım var kargoda ik çok yavaş çalışıyor diyorlar yeni yıldan sonraya kalcaz sanırım
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.