mülakata nerde girdin ne soruyolar hocam benı bı aydınlatırsan sevinirim
Mektup ve mülakat kismi yok yaziyor.pit testi duruyor. Sgk dokumanina bakiyorlar eski calisma gecmisinle.alakali sorular soruyorlar benim gittigimde 2 bayan vardi biri laptopta kayit yapiyodu digeri sorular soruyordu Genel.itibariyle kisilikle alakali analiz ediyorlardi.4 hafta ila 8 hafta arasinda geri donüs olucak dediler
 
Maillerine de bak spam gereksiz gelen kutusunu yenile tss ana sayfasınıda kontrol et hergün seni aradılarmı mülakat için mail mi attılar 4 ile 8 hafta 2 ay yapıyor toplamda bence bunlar yeni yıldan sonra yeni bir projeye başlıcaklar asgari ücretin falan belli olmasını bekliyorlar yıl sonu şirket bütçelerinide kapatcak daha cagırmadıkları adaylarda var benim gibi libadiye e5 projesimi dediler sana o bina 2023de açıldı orda güvenlik acığı yoktur bence
 
Maillerine de bak spam gereksiz gelen kutusunu yenile tss ana sayfasınıda kontrol et hergün seni aradılarmı mülakat için mail mi attılar 4 ile 8 hafta 2 ay yapıyor toplamda bence bunlar yeni yıldan sonra yeni bir projeye başlıcaklar asgari ücretin falan belli olmasını bekliyorlar yıl sonu şirket bütçelerinide kapatcak daha cagırmadıkları adaylarda var benim gibi libadiye e5 projesimi dediler sana o bina 2023de açıldı orda güvenlik acığı yoktur bence
Istanbul geneli dedi evet ediyorum sürekli o libadiye icin burdan biri mulakata gitmisti sanki o arkadaş basladimi.acaba
 
10 mayıs 2024 sınava girdikten sonra tss güvenlikde çalışan arkadasımı aradım fikir alışverişi yaptık dedi abi şuan kadro tam dedimki bende bu ilanı niye açdılar bu atatürk havalimında onurun mng kargonun binasını thy alcakmış acaba orası içinmi dedim arkadasım o binayı thy aldı binayı temizliyorlar demişti belkide bakımıda aldılar düşünüyorum libadiye değilse havalimanları değilse acaba yeni yıldan sonra onur air mng bina tesis güvenliği olurmu
 
10 mayıs 2024 sınava girdikten sonra tss güvenlikde çalışan arkadasımı aradım fikir alışverişi yaptık dedi abi şuan kadro tam dedimki bende bu ilanı niye açdılar bu atatürk havalimında onurun mng kargonun binasını thy alcakmış acaba orası içinmi dedim arkadasım o binayı thy aldı binayı temizliyorlar demişti belkide bakımıda aldılar düşünüyorum libadiye değilse havalimanları değilse acaba yeni yıldan sonra onur air mng bina tesis güvenliği olurmu
Olabilir farketmez olumlu haber g3lsinde servis imkanıda var heryere çok iyi
 
işe alınsak atatürk havalimanı olsa emekli olana kadarda çalışsak bizden kralı yok gelişmeleden haberdar edelim birbirimzi
 
KArgoda guvenlıkde var arkadaslar refans yazdım zaten onları senın dedıgın libadıye projesıne calışmaya gıtmedı mulakatta ona lıbadıye demıslerdı
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.