Ü
Üye silindi 5926
Sunuda söyleyeyim arkadaşlar buraya girmek çok zor bakın 3 tane teste girdim ki gayet güzel geçti testim arandım ve hala bekliyorum süreç çok uzun sabır etmenjz lazım ben arandım ama hala beklemekteyim olur olmaz Allah bilir kısmetse olur ama inanın devlet dairesine girmek daha kolay süreç zorlu herkesin emeği boşa çıkmaz yüzü güler isallah.