Bence verilen mülakata gitmemiş siniz ve mazeret de belirtilmemiş beklemeniz yersiz diye düşünüyorum @admin sizceBen 27 aralıkda girdim kargo için bana mülakatta sana mutlaka dönüş olucak denildi 9 ocakda aradılar. Yetişemedim ve durmadan mail de atıyorum ben ümidimi kesiyimmi olumsuz olsaydım direk olumsuz maili atarlardı bana
Bilen varsa yazarza sevinirim
Online sınav girmiş biri daha mülakata cagrilmamis biri içinde geçerli mi ?Olumsuz mail gelmiyorsa mantıken ihtiyaca göre çağırılacaksınız demektir operasyon artıp yoğunlaştıkça güvenliğe de temizliğe de kargo personeline de destek uzmanına da ihtiyaç olacak,ihtiyaç olduğunda da yüksek ihtimal ilan açmadan önce ellerindeki adaylarla devam edecekler. Mesela TGS İstanbul Havalimanı için yeterli personel sayısına ulaştığından yeni personel alımı yapmıyor, geçenlerde bir başlıkta birine böyle bir mail gittiğini okumuştum. Bu sadece Tss bazında değil tüm iştiraklerde böyle. Ve hem Thy hem de iştirakler olumlu da olsa belge teslimi falan filan derken genelde yaz döneminde ve Eylülden önce işe başlatmıyor. Ne yapacağınızı söylemek asla haddim değil ama bence bekleyene kadar geçici işlerde çalışın olumlu olursa oraya geçersiniz olumsuz olursa da en azından daha fazla vakit kaybetmemiş olursunuz.
Online sınav girmiş biri daha mülakata cagrilmamis biri içinde geçerli mi ?
Estağfurullah tabiki yorumunuz için teşekkürler çok mantıklı yazmışsınız. Ama güvenlik gerçekten başvuru çok fazla idi ya çok eleme usulü gidiyorlar ama hiç kimseye de olumlu mail yada mesaj gitmemiş. Havalimanı sorduduruyorum işe başlayan biri de yok sadece süreç çok uzun sürüyor demişler.Olumsuz mail gelmiyorsa mantıken ihtiyaca göre çağırılacaksınız demektir operasyon artıp yoğunlaştıkça güvenliğe de temizliğe de kargo personeline de destek uzmanına da ihtiyaç olacak,ihtiyaç olduğunda da yüksek ihtimal ilan açmadan önce ellerindeki adaylarla devam edecekler. Mesela TGS İstanbul Havalimanı için yeterli personel sayısına ulaştığından yeni personel alımı yapmıyor, geçenlerde bir başlıkta birine böyle bir mail gittiğini okumuştum. Bu sadece Tss bazında değil tüm iştiraklerde böyle. Ve hem Thy hem de iştirakler olumlu da olsa belge teslimi falan filan derken genelde yaz döneminde ve Eylülden önce işe başlatmıyor. Ne yapacağınızı söylemek asla haddim değil ama bence bekleyene kadar geçici işlerde çalışın olumlu olursa oraya geçersiniz olumsuz olursa da en azından daha fazla vakit kaybetmemiş olursunuz.
Aslında söylediğim gibi yaz dönemi pek işe başlatılan olmuyor yine de devamlı işe alım devam eder ihtiyaçla doğru orantılı olarak ama hiç aday gözüyle bakmıyor kimse kaç ay bekletiliyoruz belki çoğumuz daha iyi fırsatları elinin tersiyle itiyor sırf buraya girebilmek için. Umarım bu kadar beklemenin sonu hüsran olmaz tek temennim o. Bir de temizlik,kargo ve güvenlikte forumu takip eden var Destek Uzmanı için bir ben kaldım heralde kimse süreçle alakalı bir şey paylaşmıyor artık son çare bu başlığa yazdım yalnız hissetmemek içinEstağfurullah tabiki yorumunuz için teşekkürler çok mantıklı yazmışsınız. Ama güvenlik gerçekten başvuru çok fazla idi ya çok eleme usulü gidiyorlar ama hiç kimseye de olumlu mail yada mesaj gitmemiş. Havalimanı sorduduruyorum işe başlayan biri de yok sadece süreç çok uzun sürüyor demişler.
Aslında söylediğim gibi yaz dönemi pek işe başlatılan olmuyor yine de devamlı işe alım devam eder ihtiyaçla doğru orantılı olarak ama hiç aday gözüyle bakmıyor kimse kaç ay bekletiliyoruz belki çoğumuz daha iyi fırsatları elinin tersiyle itiyor sırf buraya girebilmek için. Umarım bu kadar beklemenin sonu hüsran olmaz tek temennim o. Bir de temizlik,kargo ve güvenlikte forumu takip eden var Destek Uzmanı için bir ben kaldım heralde kimse süreçle alakalı bir şey paylaşmıyor artık son çare bu başlığa yazdım yalnız hissetmemek için![]()
Yani genelde gördüğüm kadarıyla Thy ve iştirakleri hatta genel olarak acil ihtiyaç olmadığı sürece tüm sektörler yaz döneminde pek işe alım yapmıyor Ağustos sonu gibi dönüş yapılır Eylül'de de işbaşı yapılır gibi geliyor bana umarım bu kadar beklememize değerEvet çok haklısın kimse kalmadı sizin bölümden ben hali hazırda çalışıyorum zaten ama inşallah süreç olumlu olur. İstanbul gibi bir yerde 3-4 ek işe gidiyoruz durum kötü. Kargo ve temizlik bölümü de aynı mulakata gidenlerde hala bekliyor. Sizin görüşünüze göre Eylül de ise başlamalar olacak yani
Bende siz gibi bekliyorum Destek Uzmanı için dediğiniz gibi girenlerde bilgi paylaşımı yapmıyorAslında söylediğim gibi yaz dönemi pek işe başlatılan olmuyor yine de devamlı işe alım devam eder ihtiyaçla doğru orantılı olarak ama hiç aday gözüyle bakmıyor kimse kaç ay bekletiliyoruz belki çoğumuz daha iyi fırsatları elinin tersiyle itiyor sırf buraya girebilmek için. Umarım bu kadar beklemenin sonu hüsran olmaz tek temennim o. Bir de temizlik,kargo ve güvenlikte forumu takip eden var Destek Uzmanı için bir ben kaldım heralde kimse süreçle alakalı bir şey paylaşmıyor artık son çare bu başlığa yazdım yalnız hissetmemek için![]()
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.