çok saçma ya ben kargo için başvuru yaptım 24 gün oldu görüşmeye gideli henüz haber bile yok.. hayır 24 gün geçmiş hala neyin sürecidir bu.. sanki kabin memuru pilot falan mı seçiyorlar anlamadım ki..Aynen millet işe başladı biz tek mesaj bile alamadık