Merhaba,mülakatım iyi geçti.Ancak daha öncesinde İşle alakalı bir tecrübem olmadığı için onun üstünde çok durdular.Bende ona göre cevap verdim.Teknik mülakatta temel elektronik sordular.Birim mülakatında ise bir kişi sürekli beni söylediğim şeyler üzerinden sıkıştırdı.Heyecan yapmamak gerekiyor.
 
Merhaba,mülakatım iyi geçti.Ancak daha öncesinde İşle alakalı bir tecrübem olmadığı için onun üstünde çok durdular.Bende ona göre cevap verdim.Teknik mülakatta temel elektronik sordular.Birim mülakatında ise bir kişi sürekli beni söylediğim şeyler üzerinden sıkıştırdı.Heyecan yapmamak gerekiyor.
Beni de TSS Depo/Kargo birim mülakatında biraz sıkıştırmışlardı. 4 kişi sağlı sollu sordular :) Hala bi haber de yok ordan.
 
Merhaba,mülakatım iyi geçti.Ancak daha öncesinde İşle alakalı bir tecrübem olmadığı için onun üstünde çok durdular.Bende ona göre cevap verdim.Teknik mülakatta temel elektronik sordular.Birim mülakatında ise bir kişi sürekli beni söylediğim şeyler üzerinden sıkıştırdı.Heyecan yapmamak gerekiyor.
1 Ay sürüyor haber gelmesi İşe giriş 3 ay sürüyor.Baya sancılı
Verdiğiniz cevaplar için çok teşekkür ederim. Umarım beklediğiniz sonucu alırsınız. Neden bu kadar uzun sürüyor çözemedim valla :) Hakkınızda hayırlısı olsun.
 
Merhaba, 23 Kasım da Teknik destek personeli mülakatına girip, olumlu ya da olumsuz geri dönüş alan oldu mu?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.