Pozisyon veya İlan Adı
Kabin Memurluğu
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
Bana kasımda girdiğim mülakata ta 14 ocakta yedek maili geldi umarım artık sürece kaldığımız yerden devam ederiz kabaca sayınca yaklaşık 7 ay yedek havuzunda bekleyebiliyoruz hala zamanımızın olduğunu bilmek iyi oldu
 
  • Like
Tepkiler: oylesineiste1
Ben de sağlık sürecini bitirdikten sonra yaklaşık 55 gün sonuç bekledim ve 14 ocaktaki maili aldım umarım zaman aşımına uğramam 😂
merhabalar bişey sormak istiyorum bende sağlık evraklarını teslim etmiştim akabinde gerekli sayıya ulaşıldı vs tarzı meili geldi sağlık aşaması olumlu olumsuz cevabı gelmemişti sizin süreciniz ne aşamadaydı
 
merhabalar bişey sormak istiyorum bende sağlık evraklarını teslim etmiştim akabinde gerekli sayıya ulaşıldı vs tarzı meili geldi sağlık aşaması olumlu olumsuz cevabı gelmemişti sizin süreciniz ne aşamadaydı
Merhaba
Benim de aynı şekilde oldu. olumlu olumsuz cevap alamadan aynı maili aldım. Ama öncesinde 55 gün bekleyince sağlık birimine mail iletmiştim sonuç ile alakalı: teslim etmiş olduğunuz evraklarınız değerlendirilmiştir sonuç ik tarafından yapılacaktır şeklinde yanıt aldım. Olumsuz olsaydı muhtemelen olumsuz maili alırdım 14 ocakta diye düşünüyorum
 
Merhaba
Benim de aynı şekilde oldu. olumlu olumsuz cevap alamadan aynı maili aldım. Ama öncesinde 55 gün bekleyince sağlık birimine mail iletmiştim sonuç ile alakalı: teslim etmiş olduğunuz evraklarınız değerlendirilmiştir sonuç ik tarafından yapılacaktır şeklinde yanıt aldım. Olumsuz olsaydı muhtemelen olumsuz maili alırdım 14 ocakta diye düşünüyorum

Peki tekrar alım olduğunda yedekteki herkesi mi çağırırlar kaç kişi yedekteyiz bilmiyorum belki 1000’den fazlayızdır
yedekde 1000 kişi olsa bile sağlık kısmında ancak yarısı geçer sağlıktan çok eliyolar
 
Bana kasımda girdiğim mülakata ta 14 ocakta yedek maili geldi umarım artık sürece kaldığımız yerden devam ederiz kabaca sayınca yaklaşık 7 ay yedek havuzunda bekleyebiliyoruz hala zamanımızın olduğunu bilmek iyi oldu
Evet ya. Ben de anlamamıştım herkes başka bir şey söylüyordu. Mülakat tarihimiz mi, ön sağlık maili aldığımız tarih mi, yoksa 14 ocak mı kafam karışmıştı. Biraz daha vaktimiz olduğunu öğrenmek mutlu etti yine de :) Umarım hiiiiiç gerek kalmaz o kadar beklemeye
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.