Benimkisi kasımın başındaydı umarım o tarihe kadar çağırılırız yoksa ben de isterdim daha geç tarihte mülakata girmiş olmayı bir tık haksızlık sankiThy’ye mail attım. Kurul mülakatı olumlu adaylar için belirtilen 1 yıllık sürecin, olumlu mailini aldığımız günden itibaren olduğunu ilettiler.
Olumlu mail ön sağlık maili mi oluyor? Yoksa 14 ocakta aldığımız olumlu ama kontenjan dolu maili mi?Thy’ye mail attım. Kurul mülakatı olumlu adaylar için belirtilen 1 yıllık sürecin, olumlu mailini aldığımız günden itibaren olduğunu ilettiler.
Ön sağlık maili mülakatın olumlu olduğu anlamına geliyordu ama sona kalanlar 14 ocakta olumlu anlamında ön sağlık maili almadan toplu mail aldı kısacası olumlu maili herkes farklı geldi aldı ama çoğunluk 14 OcakOlumlu mail ön sağlık maili mi oluyor? Yoksa 14 ocakta aldığımız olumlu ama kontenjan dolu maili mi?
14 Ocak zaten süreçler o gün durduruldu.Olumlu mail ön sağlık maili mi oluyor? Yoksa 14 ocakta aldığımız olumlu ama kontenjan dolu maili mi?
Süreç o gün durduruldu ama olumlu maili herkes 14 ocakta almadı.14 Ocak zaten süreçler o gün durduruldu.
sizin süreç nasıl olacak acaba tekrar sağlık kontrolüne girecek misiniz yoksa direkt eğitim tarihi mi verilecek? devam edeceğiniz aşama için bilgilendirme nasıl? yedekte bekleyen çoğu kişi mülakat sonrası henüz sağlığa geçmemiş kişiler.Ben de sağlık sürecini bitirdikten sonra yaklaşık 55 gün sonuç bekledim ve 14 ocaktaki maili aldım umarım zaman aşımına uğramam![]()
Tekrar sağlık sürecinden geçeceğim şeklinde mail aldımsizin süreç nasıl olacak acaba tekrar sağlık kontrolüne girecek misiniz yoksa direkt eğitim tarihi mi verilecek? devam edeceğiniz aşama için bilgilendirme nasıl? yedekte bekleyen çoğu kişi mülakat sonrası henüz sağlığa geçmemiş kişiler.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.