Benden 2 gün sonra mülakata giren arkadaşa dönüş olmamış olumsuz mudur sizce? İlk hafta mülakata girenlerden.
 
Merhaba, bu inanılmaz önemli bir konu. Şuanda aktif bir iş hayatım var. Ben daha dönüş almadım ama olumlu bir dönüşte yarın eğitime gelin derlerse böyle bir imkanım yok. Bugün istifa etsem bile 15 gün ihbar süresi oluyor doğal olarak. Umarım bu bir sorun teşkil etmez ve çalışanlar için ayrı bir politikaları vardır. Bu beni aşırı derecede endişelendiriyor şuanda. Bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.
Arkadaşlar selamlar,

Bu mesajımı hatırlıyorsunuzdur. Bugün mesaj geldi. Mesajı sizlere aktarıyorum. Çalışan arkadaşlara da geri dönüş yapılmaya başlanmış. Öyle diğer seferlerinde yazan gibi eğitim adı altında da bir mesaj yok.

Sayın Adayımız,
TGS Yer Hizmetleri A.Ş. İş başvurunuz olumlu sonuçlanmıştır. İşe alım işlemlerinde zorunlu olan işbaşı sağlık tetkiklerini (Akciğer Filmi, Solunum Fonk.Test, Tam Kan Sayımı, Açlık Kan Şekeri, HbsAg, İşitme Testi, EKG, İdrar Tahlili) aç karnına yaptırıp tahlil sonuçları ile birlikte 02.03.2024 CUMARTESİ günü 08:00 ila 16:00 saatleri arası aşağıdaki adreste İşbaşı Muayenesi' ne katılmanız rica olunur.
Adres: İDTM A1 Blok Kat:1 TGS İş Sağlığı ve Güvenliği Müdürlüğü Ofisi Bakırköy/İST B234

Size önerim, olumsuz cevap gelmeden asla bu işten vazgeçmeyin. Hepinizin aynı sonucu almasını diliyorum. Sevgiler...
 
Arkadaşlar selamlar,

Bu mesajımı hatırlıyorsunuzdur. Bugün mesaj geldi. Mesajı sizlere aktarıyorum. Çalışan arkadaşlara da geri dönüş yapılmaya başlanmış. Öyle diğer seferlerinde yazan gibi eğitim adı altında da bir mesaj yok.

Sayın Adayımız,
TGS Yer Hizmetleri A.Ş. İş başvurunuz olumlu sonuçlanmıştır. İşe alım işlemlerinde zorunlu olan işbaşı sağlık tetkiklerini (Akciğer Filmi, Solunum Fonk.Test, Tam Kan Sayımı, Açlık Kan Şekeri, HbsAg, İşitme Testi, EKG, İdrar Tahlili) aç karnına yaptırıp tahlil sonuçları ile birlikte 02.03.2024 CUMARTESİ günü 08:00 ila 16:00 saatleri arası aşağıdaki adreste İşbaşı Muayenesi' ne katılmanız rica olunur.
Adres: İDTM A1 Blok Kat:1 TGS İş Sağlığı ve Güvenliği Müdürlüğü Ofisi Bakırköy/İST B234

Size önerim, olumsuz cevap gelmeden asla bu işten vazgeçmeyin. Hepinizin aynı sonucu almasını diliyorum. Sevgiler...
Merhaba, bende bugün olumlu sonuç aldım fakat nasıl bir süreç olacak çalışanlar için hiçbir fikrim yok sonuçta bir ihbar süremiz var bununla ilgili yardımcı olurlar sanıyorum. Haftaya pazartesi bir eğitim grubu başlayacağı söylendi telefonda ama detaylı bir bilgi verilmedi bunla ilgili bir bilginiz var mı?
 
Merhaba, bende bugün olumlu sonuç aldım fakat nasıl bir süreç olacak çalışanlar için hiçbir fikrim yok sonuçta bir ihbar süremiz var bununla ilgili yardımcı olurlar sanıyorum. Haftaya pazartesi bir eğitim grubu başlayacağı söylendi telefonda ama detaylı bir bilgi verilmedi bunla ilgili bir bilginiz var mı?
Mülakata ne zaman girmiştiniz
 
Ben kendi çevremde özel hastanelere özel sağlık sigortam olmasına rağmen gidip sordum sabah. 3000 tl diyen oldu rapor vermeyen yer oldu. Özel Florya hastanesine gidin hem çok hızlı hem uygun. TGS den olduğunuzu söyleyin 600 tl ödeyip çıkıyorsunuz. Benim fikrim benim sabah yaptığım gibi başka hastanelerde vakit kaybetmeyin arkadaşlar
 
  • Like
Tepkiler: TK.
Arkadaşlar selamlar,

Bu mesajımı hatırlıyorsunuzdur. Bugün mesaj geldi. Mesajı sizlere aktarıyorum. Çalışan arkadaşlara da geri dönüş yapılmaya başlanmış. Öyle diğer seferlerinde yazan gibi eğitim adı altında da bir mesaj yok.

Sayın Adayımız,
TGS Yer Hizmetleri A.Ş. İş başvurunuz olumlu sonuçlanmıştır. İşe alım işlemlerinde zorunlu olan işbaşı sağlık tetkiklerini (Akciğer Filmi, Solunum Fonk.Test, Tam Kan Sayımı, Açlık Kan Şekeri, HbsAg, İşitme Testi, EKG, İdrar Tahlili) aç karnına yaptırıp tahlil sonuçları ile birlikte 02.03.2024 CUMARTESİ günü 08:00 ila 16:00 saatleri arası aşağıdaki adreste İşbaşı Muayenesi' ne katılmanız rica olunur.
Adres: İDTM A1 Blok Kat:1 TGS İş Sağlığı ve Güvenliği Müdürlüğü Ofisi Bakırköy/İST B234

Size önerim, olumsuz cevap gelmeden asla bu işten vazgeçmeyin. Hepinizin aynı sonucu almasını diliyorum. Sevgiler...
Kurul mülakat tarihiniz neydi acaba?
 
19 şubat kurul mülakatına giren arkadaşlardan olumlu dönüş alan oldu mu?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.