Sağlık tetkikleri ve diğer istenilen belgeler verildikten sonra işe başlama zamanı ortalama kaç gün sonra olur belirli bir zaman aralığı var mı yoksa duruma göre aniden bir çağırma mı yapılıyor? Bilgisi olan var mı bu konu hakkında?
Eğitimden sonra iş başı yapıyorsun
 
Belgeleri verdikten sonra eğitim ne zaman başlıyor diye sormak istedim aslında, şehir dışında ikamet ettiğim için o yüzden biraz detaylı soruyorum.
 
İşe alım işlemlerinde zorunlu olan işbaşı sağlık tetkiklerini (Akciğer Filmi, Solunum Fonk.Test, Tam Kan Sayımı, Açlık Şekeri, Hbsag, İşitme Testi, EKG, İdrar Tahlili) aç karnına yaptırıp tahlil sonuçlarını.


İş başı süreçlerinizin başlatılabilmesi için tarafınızdan istenen özlük dosyası belgelerinin sağlık evrakları ile birlikte mülakat olduğunuz İnsan Kanyakları birimine teslim etmeniz gerekmektedir. Özlük belgelerini tam olarak düzenlemeyip teslim etmeyen personellerin iş başı süreçleri başlatılmayacaktır.

İşe Giriş Evrakları;

- 3 Ad. Nüfus Cüzdan Foto.
- Vukuatlı Nüfus Cüz. Sureti/E-devlet
- 2 Ad. İkametgah/E-devlet
- Ehliyet Foto.
- Evlilik Cüzdan Foto./Eş ve Çocukların Nüfus Cüz. Foto.
- Askerlik Durum Belgesi
- E-devlet ten Diploma Foto.
- Sabıka Kaydı (Adli Sicil ve Adli Sicil Arşiv Kaydı)
- Kan Grubu (Ehliyette yok ise)
- Biyometrik Foto. (50x60 Ebadında - 6 Adet)
- E-Devlet 'ten SGK 4 A Hizmet Dökümü


Fotoğraflarınızın biyometrik olmasına dikkat ediniz. Arka tarafı beyaz fon tıraş olmuş saçlar toplu beyaz gömlek ve erkekler kravatlı olacak şekilde fotoğraf ölçüleri 50x60 ebadında fotoğraf çekiminin gerçekleşmesini, fotoğrafların lekelenmeden arkalarına isim soyisim TC yazılmasını önemle rica ederiz.

İşe giriş işlemlerinizin tamamlana bilmesi için evrak listesinin eksiksiz düzenlenmesi ve tüm fotoğrafların arkasına TC No ve İSİM SOYİSİM yazılarak düzenli dosyalanmış halde her bir belge tek tek şeffaf dosyaya konup bütün evraklar mavi tel dosyada dosyalanmış olarak hazırlanmasını ve bütün belgelerin E-Devlet çıktısının kabul edildiğini dosyanızın insan kaynaklarına zamanında teslim edilmesi önem arz etmekte olduğunu DOSYASI EKSİK OLAN ADAYLARIMIZI İŞE GİRİŞ İŞLEMLERİNİ BAŞLATMAYACAĞIMIZI önemle bildiririz.
Bu Akciğer filmini çıkaran var mı arkadaşlar? Çıkarırken nasıl çıkardınız bilgi verebilecek olan var mı? Devlet hastanesinde CD olarak veriyorlarmış çıktısı için kurulun imzalaması gerekiyor dediler, bunu nasıl halledebilirim, kurulluk bir işimiz yok bildiğim kadarıyla
 
Belgeleri verdikten sonra eğitim ne zaman başlıyor diye sormak istedim aslında, şehir dışında ikamet ettiğim için o yüzden biraz detaylı soruyorum.
Evet ben de bunu öğrenmek istiyorum. Bir de sadece sağlık raporlarını istediler benden bunun gibi mesaj alan var mı? Sağlık belgelerini götürdükten ne kadar sonra diğer belgeler istenir çünkü ben de şehir dışındayım.
 
Evet ben de bunu öğrenmek istiyorum. Bir de sadece sağlık raporlarını istediler benden bunun gibi mesaj alan var mı? Sağlık belgelerini götürdükten ne kadar sonra diğer belgeler istenir çünkü ben de şehir dışındayım.
Bence işe giriş evraklarını da çıkart hazır bulunsun yanında, burda yazıyor zaten ne çıkartman gerektiği, belki de mesaj gönderdiler ama iletilmedi, o yüzden hepsini hazırlayıp getirmenize fayda var
 
  • Like
Tepkiler: Mrnobody ve Ladyb

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.