yahu arkadaşlar niye beşyüz kere yerinde sınav mı sadece yoksa mülakat da olucak mı diyorsunuz SADECE YERİNDE SINAV OLACAK (KURUL MÜLAKATI İLERLEYEN TARİHTE KURUL MÜLAKATI DENİLEN ŞEY SADECE TÜRKÇE KONUŞMAK DEĞİL HEM TÜRKÇE HEM İNGİLİZCE KONUŞMAK) YANİ SADECE YERİNDE SINAV OLUYO İLK GİRDİĞİMİZ SINAV GİBİ AYNI İLK SINAV ÖN ELEMEYDİ BU DA DEVAMI BUNUN . Asıl soru sınavın zorluk kolaylık derecesi ilk sınavla aynı zorlukta mıydı sınav bugün giren insanlar bununla ilgili bilgi verirse gerçekten çok mutlu oluruz biz de aydınlanırız
 
Sadece sınav olacak arkadaşlar. öğleden sonraya koymuşlar sınavı. o kadar kişiyle nasıl mülakat gerçekleştirsinler. elemeleri lazım. sms'de de mülakat ilerleyen tarihlerde diyor zaten.
 
Arkadaşlar merhaba . Bana ilk önce mülakat için mesaj geldi 3-4 saat sonra yerinde ingilizce sınavı için mesaj geldi (sonradan gönderilen mesajda sadece kurul mülakatı bilgilendirmesi yapıldmış , ingilizce mülakat hakkında bir bilgilendirme yok.) . Aynı gün mülakata da girer miyim , bu durumu yaşayan veya bilgisi olan var mı acaba ? Umarım ki hepinizin sınavları iyi geçer.
 
yahu arkadaşlar niye beşyüz kere yerinde sınav mı sadece yoksa mülakat da olucak mı diyorsunuz SADECE YERİNDE SINAV OLACAK (KURUL MÜLAKATI İLERLEYEN TARİHTE KURUL MÜLAKATI DENİLEN ŞEY SADECE TÜRKÇE KONUŞMAK DEĞİL HEM TÜRKÇE HEM İNGİLİZCE KONUŞMAK) YANİ SADECE YERİNDE SINAV OLUYO İLK GİRDİĞİMİZ SINAV GİBİ AYNI İLK SINAV ÖN ELEMEYDİ BU DA DEVAMI BUNUN . Asıl soru sınavın zorluk kolaylık derecesi ilk sınavla aynı zorlukta mıydı sınav bugün giren insanlar bununla ilgili bilgi verirse gerçekten çok mutlu oluruz biz de aydınlanırız
Arkadaşlar bugün sınav oldum online olduğumuz ingilizce sınavının aynısı sadece ingilizce vardı gy yoktu 32 soru 40 dakikaydı ve online sınavdaki hrpeak sistemindeki zorluk derecesiyle aynı zorluktaydı yüz yüze olan daha kolay olucak diyen arkadaş vardı maalesef aynı zorluktaydı hiç kolay değildi
 
  • Like
Tepkiler: Conrada ve admin
Arkadaşlar bugün sınav oldum online olduğumuz ingilizce sınavının aynısı sadece ingilizce vardı gy yoktu 32 soru 40 dakikaydı ve online sınavdaki hrpeak sistemindeki zorluk derecesiyle aynı zorluktaydı yüz yüze olan daha kolay olucak diyen arkadaş vardı maalesef aynı zorluktaydı hiç kolay değildi
konuları hatırlıyor musunuz ağırlıklı olarak hangi konulardan soru gelmişti
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.