Ya inşallah insan bekledikçe strese giriyor.Evet ben yazmıştım zaten size 9 şubatta yerinde sınava girdim diye. Mülakat görüşmeleri bugün başladı yarında ben giriyorum. ama süreç uzun gibi olumsuz mesaj gelmediyse mutlaka Mülakat daveti gelecektir![]()
İnstagramda okudum canlandırma yapmışlar kurulda sizin de bilginiz olsun