Merhaba benimde ayni sekilde e devleten cikmiyor 2008 oncesi mezunlari icin sorun olduu bilgi verirseniz cok sevinirimArkadaşlar birşey sormak istiyorum diploma olarak okulumdan aldığım en imzalı diploma var barkodlu ben onu çıkarttım. Ama e devlet demişler mesajda sorun olur mu ?