Olumlu olan herkesi tebrik ediyorum arkadaslar bi sorum olucak yardımcı olursanız cok sevinirim,27 martta sgk hizmet dökümünü atmam icin aradılar mail olarak attım,bu olumluya mı işaret bundan sonra nasıl devam ediyor süreç yaşayan var mı acaba?
???
 
Pardon ben19 martta girdim sizin mülakat nasıl geçti 14 ünde giren bi yakınıma olumsuz cevap geldi
İyi geçmişti ingilizce konuştum başta sonrasında zaten calıstıgım icin o iş hakkında sorular soruldu,arkadaşınıza direkt olumsuz mu geldi yoksa benim gibi aranmış mıydı hizmet dökümü için,birde siz mülakata giderken götürmüş muydunuz sgk belgesini
 
İyi geçmişti ingilizce konuştum başta sonrasında zaten calıstıgım icin o iş hakkında sorular soruldu,arkadaşınıza direkt olumsuz mu geldi yoksa benim gibi aranmış mıydı hizmet dökümü için,birde siz mülakata giderken götürmüş muydunuz sgk belgesini
Ben mülakata giderken belge götürdüm ama hizmet dökümü istenilenler genellikte olumlu oluyor bildiğim kadarıyla bi umut
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.